Job description
As a Sales Executive, you will manage accounts and ensure sales achievement in assigned territories and product lines. You will assist the DSM in relieving their duties whenever necessary.
Your Opportunity:
Actively manage existing accounts to ensure long-term partnerships and customer satisfaction proactively.
Develop new accounts with proper and close follow-up of sales opportunities.
Develop and maintain good customer relationships with important and relevant personnel.
Proactively and creatively solve problems by managing customer complaints through proper investigation and close follow-up to resolve issues (e.g., product deliveries/application troubleshooting).
Coordinate with distribution partners/third parties to better serve customers.
Work closely with the Professional Service team to deliver post-sales service for maximum customer satisfaction.
Who You Are:
Have a Bachelor's degree in Health/Science.
Have more than 1 year of experience in pharmaceutical sales/healthcare.
Possess effective communication and interpersonal skills.
Have creative problem-solving and negotiation skills.
Have experience in handling customer complaints.
Position: Licogi 13, Khuất Duy Tiến, Hà Nội
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.