Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This role will oversee and drive operational excellence and commercial performance for Thai Kien CPG (Highlands Coffee CPG products) within the South region in both GT (70%) and MT (30%) channels. This role is responsible to ensure that operational processes are optimized to meet business objectives, enhance customer satisfaction, and support strategic growth.
KEY ACCOUNTABILITIES:
- Responsible for monthly/ quarterly/ yearly planning of distribution, merchandising and hygiene, primary sales – secondary sales for whole area and sales forecast. In charge of both MT and GT channels.
- Deploy monthly/quarterly secondary sales targets, sales fundamentals (number of outlets, calls, successful calls, sold-in SKUs, brand distribution, merchandising and market hygiene control); programs (trade promotion, consumer promotion, support activities)
- Accountable for all operations to be successful with in approved budgets: % NDP TTS, % NDP subsidies, TM TTS, % overhead budget in assigned area.
- Accountable for sales fundamentals, sales targets and other KPIs to be achieved daily, weekly, monthly and quarterly in assigned area.
- Accountable for effective execution of ASMPQ (Availability, Space, Merchandising, Price, Quality) on field.
- Responsible for building and maintaining good relationship with KA customers.
- Reviewing customer profile to understand well Customer insight / needs.
- Accountable for daily/weekly/monthly sending reports accurately and timely.
- Responsible for information collection and report on competitors' activities and customer complain timely.
- Responsible for professional development and career planning for all staff to maintain the continuity and meet the business growth.
Yêu Cầu Công Việc
JOB SPECIFICATIONS
- Vietnamese only.
- Education/ Training Qualifications: University degree in relevant field
Experience:
- Proven experience in big-international FMCG companies (the beverage industry is preferred).
- At least 8 years of proven working experience in similar position as Manager level, in charge of both GT and MT channels.
- Vietnamese prefer, fluent English
Work-related skills:
- Strong Analytical and planning skills
- Strong Organizational and Leadership skills.
- Knowledge of Distribution and Selling Skills.
- Knowledge of MT, KA, Distributors, and FMCG Route to market.
- Customer and sales data management.
- Dynamic public presentation and problem solving.
- Sales Ethics and knowledge of the legal aspect and the rules of competition.
Soft skills:
- Advanced in presentation and negotiation skills
- Advanced in communication skills
- Good priority setting and problem-solving skills
- Good planning/following up skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 40 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.