The primary focus of this role is to achieve agreed business objectives within the assigned area/channel; to create & maintain positive business relationships with AL Direct Accounts and contribute to the continued growth of our business.
Duties and Responsibilities:
- Meet & exceed required annual targets by ensures that the annual sales plan is achieved in accordance with the established sales objective and strategis for assigned area.
- Find and open new accounts, retain and develop existing accounts in assigned area.
- Plan, execute and monitor sales of each Account against targets.
- Develop & sustain pipeline management to manage each Account/Prospect.
- Visits existing and potential key customers at a frequency necessary to provide good service, resolve sales issues, achieve the sales target and establishes a long-term business relationship. Also keeps a proper report of customer visits and results of the visits.
- Work in conjunction with supporting teams (Technical, Marketing, CS) to ensure the smoothest and punctual flow of products to customers.
- Support and Implement Trade marketing activities.
- Search for and enter bidding opportunities.
- Meet total team’s targets.
Job Requirement/ Specification:
Education : College or Bachelor degree in Mechanic/ Chemical/ Economics or related majors
Experience : At least 3 year direct sales experience in Automotive, Lubricant industry
Others : as follows;
- Basic in English – writing and speaking
- Have good passion to work in sales field and willing to travel for business
- Enthusiastic, self initiative and aggressive
- Strong interpersonal skills & ability to build constructive relationship with Direct Account
- Selling & Negotiation skills
- Experience in problem Solving & Handling Customer Complaints
- Good customer service attitude
- Ability to work both independently and team work.
- Ability to work under high pressure to meet sales target.
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.