Mô tả công việc
Develops and executes sales plans / strategies to effectively bring DN products and services to market. Drives revenue generation and identifies and closes new opportunities within current customer accounts. Facilitates and leads customer negotiations to achieve mutually beneficial results. Utilizes knowledge of DN offerings and understanding of the customer's business to develop customized proposals that present creative solutions. Develops, nurtures and maintains customer relationships across a range of accounts to ensure their benefit from and optimization of DN products and services.
Responsibilities
• Serves as primary Account Manager within an assigned country or area.
• Ensures customers receive best-in-class technical, process or product-specific consulting.
• Engages directly with a wide variety of customer stakeholders, from technical professionals to senior executives.
• Works internally with customer-focused teams to design, develop and introduce new products and enhancements to address customer requests and priorities.
• Works with customers on implementation reviews and to ensure the prompt and proper resolution of technical or procedural challenges.
• Contributes to improved Account Management metrics reporting, evaluation and documentation.
Yêu cầu công việc
Required Qualifications
• Bachelor's Degree or equivalent work experience required.
• Minimum of 6-8 years of relevant experience or equivalent combination of education and experience in managing sales in a corporate setting with proven track record in leading a high quota carrying in a Sales Team and/or new business development/excellent people management skills.
• Proficient in all MS Office products with an emphasis on Excel, PowerPoint, Word and Teams.
• Good business English skills (Written and spoken).
Preferred Qualifications
• Comprehensive knowledge of Banking center operations, procedures and the utilization of technology within the environments.
• General knowledge of Diebold Nixdorf products and services is a plus.
• Knowledge of Software and Service solution sales would be advantageous.
• Consultative sales experience with complex solution design is desired.
• Experience working within a customer focused B2B environment and developing strategic client relationships and accounts with senior stakeholders.
• Exhibit skills, characteristics, traits and work habits that greatly enhance the likelihood of success as an Sales Manager, ex: solution-oriented and entrepreneurial mindset, time and territory management, customer empathy.
• Exceptional communication, presentation, strategic planning, problem solving and critical thinking skills.
• Demonstrated relationship building skills at all levels of the organization, including senior executive levels.
• Possess experience with CRM software, such as Salesforce to maximize opportunities.
• Ability to travel up to 50% of the time.
Quyền lợi được hưởng
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.