Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. RESPONSIBLE FOR THE TOTAL SALES VOL/VAL AND PROFIT GOAL OF THE TISSUE SALES DEPARTMENT
- Building Sales target & profit (Monthly/Quarterly). Based on AOP assigned by company every year
2. TRADE PROMOTION
- Base Promotion: Planning Promotion Mechanics (Monthly/Quarterly). Based on Category - Brand – Channel Strategy, Shopper Behavior, Customer Post Calendar (MT Channel), AOP, Trade & MKT Budget, Competitor’s activities to choose Right promotion & Right customer in right time
3. DEVELOP & DEPLOY OTHER TRADE/MKT ACTIVITIES:
- Extra Promotion: Proposing extra promotion to have sale incremental on current base sale - Creating promotion or activity for supporting new products launching or re-launching - Creating special campaigns to increase brand awareness & approach more new target audiences. - GT: Product Display Program, Accumulate Sales Program, Extra Sale Incentive, Extra Distributors Incentive
4. BUILD SALE FORECAST & STOCK MANAGEMENT
- Weekly meeting with each RSM to review this month's sale plan & current performance. - Estimating month's achievement (updated every week) to monitor sale performance, stock & production plan. Reducing the “surprise” factors. - Based on baseline sales & Growth Drivers (Trade & Brand Activities, Growth Trends of Paper Markets) & Inventory in GT-KA distributors to build Monthly Sale Forecast of all channels & align with Demand & Manufacture. - Double check Available Stock at warehouse – Manufacture Plan – Delivery Plan To ensure that Sai Gon Paper has enough stock to provide to the market (especially, items have run promotion).
5. TRACKING & CONTROL MKT/TRADE BUDGET
- Forecastìn spending trade budget amount (allocated budget by channel/ region/ customers) & updated actual cost.
6. MARKET VISIT & CONSOLIDATE MARKET INFORMATION
Yêu Cầu Công Việc
- At least 5 years of experience in the same position (priority used to be the FMCG industry).
- Bachelor’s Degree.
- Must have strong working knowledge and successful sales history
- Experience in identifying and developing new market opportunities
- Thorough knowledge of tissue paper a plus
- Excellent communication, interpersonal, and organizational skills
- Training and coaching skills
- Profit centre management within a large, multi-layered team
- Ability to business trip
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: From 08: 00 AM to 05:45 PM (Monday to Friday)
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.