Việc làm ALIFACO GROUP

Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV ALIFACO
Customer Service
ALIFACO GROUP
30 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 24
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 24
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
:
1. Receive Customer's requests:
Receive requests and related documents from customers or overseas agents (service quotes, import / export procedures for goods, problem solving, document requests, Customs procedure advices, procedures for payment, etc.)
Check the conditions of performing services for customers.
Check the validity of documents, delivery conditions, and related costs to identify the payer and confirm payment. Or transfer to the BD sales section for a quotation.
Input shipment's information and services which provided to each customer in the control table.
2. Coordinate to carry out the plan according to customer requirements:
Planning to perform services as the request of customers and transfer information, operation request together with documents to the relevant business departments (if that department is not received) to coordinate the implementation following to the process and instructions.
Follow closely the schedule and update information, shipment status and arising problems (if any) to customers. Adjust the delivery / pick up plan appropriately according to actual situation.
Coordinate and corporate with the operation departments to solve arising issues related to the shipment, report to the management directly to give a suitable and timely solution advice. Follow up the results and if necessary, record, report as form, regulations and instructions.
3. Record revenue/cost and reports:
Record revenue/cost and make Debit note for Non-BUs charges for each shipment then send to Billing or IFF Department.
Coordinate with BID, FAD and BD Sales to follow and chase payment of customers to ensure payment on time.
Make reports on time as required
4. Others tasks required by the Line Manager::
University or higher, with priority in Economics, Foreign trade, Commerce
At least 1-year experience in logistics field
Proficiency at English communication
4. Core Competencies:
Teamwork skill
Communication skill
Customer Focus
Problem solving skill:
Competitive Salary Package
Commuting allowance
Opportunities to learn different aspect in the large international corporation
Trần Duy Ân
Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH MTV ALIFACO
ALIFACO GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tháp AB Imperia Garden, 203 Nguyễn Huy Tưởng, Phường Thanh Xuân Trung, Quận Thanh Xuân

Công ty TNHH MTV ALIFACO được thành lập khi làn sóng Start up phát triển mạnh mẽ tại Việt Nam, chúng tôi luôn đề cao tinh thần khởi nghiệp, hỗ trợ, đồng hành và cùng những người chung chí hướng tiếp tục tinh thần đó để cùng nhau chinh phục các mục tiêu riêng của mõi cá nhân và mục tiêu chung của Alifaco thông qua lĩnh vực về chăm sóc sức khỏe.
Với phương châm WHERE DREAMS COME TRUE – ALIFACO luôn mở cửa đón nhân tài – chung vai cùng tiến bước. Với môi trường năng động, trẻ trung, cởi mở và đề cao sáng tạo, cùng văn hóa học tập mạnh mẽ và thúc đẩy phát triển. Alifaco tự hào vững bước cùng những tài năng trẻ, tự hào ươm mầm những giấc mơ và trở thành cộng đồng khởi nghiệp mạnh mẽ, chinh phục đỉnh cao thành công, đưa sản phẩm Việt nên bản đồ kinh tế thế giới.

Những nghề phổ biến tại ALIFACO GROUP

Bạn làm việc tại ALIFACO GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ALIFACO GROUP

ALIFACO GROUP

Click để đánh giá