Chi tiết công việc
- Assist in the preparation and processing of certification documents
- Maintain accurate and up-to-date records of client information
- Handle correspondence, emails, and phone calls related to certification inquiries
- Collaborate with internal teams to ensure seamless communication and workflow
- Assist in preparing information and researching documents, creating presentation if needed
- Take minutes of meetings, classify documents, drafts and reports, organize and manage files
- Manage databases and input information
- Prepare meeting rooms or training rooms
- Supporting the sales department with other administrative tasks: send samples and documents, make payment requests, …
- Currently enrolled in a relevant Bachelor's degree program
- Strong organizational and multitasking skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint)
- Detail-oriented with a high level of accuracy
- Good writing and speaking English
- Monthly Allowance
- Health check
Công ty TNHH MTV ALIFACO được thành lập khi làn sóng Start up phát triển mạnh mẽ tại Việt Nam, chúng tôi luôn đề cao tinh thần khởi nghiệp, hỗ trợ, đồng hành và cùng những người chung chí hướng tiếp tục tinh thần đó để cùng nhau chinh phục các mục tiêu riêng của mõi cá nhân và mục tiêu chung của Alifaco thông qua lĩnh vực về chăm sóc sức khỏe.
Với phương châm WHERE DREAMS COME TRUE – ALIFACO luôn mở cửa đón nhân tài – chung vai cùng tiến bước. Với môi trường năng động, trẻ trung, cởi mở và đề cao sáng tạo, cùng văn hóa học tập mạnh mẽ và thúc đẩy phát triển. Alifaco tự hào vững bước cùng những tài năng trẻ, tự hào ươm mầm những giấc mơ và trở thành cộng đồng khởi nghiệp mạnh mẽ, chinh phục đỉnh cao thành công, đưa sản phẩm Việt nên bản đồ kinh tế thế giới.