Mô tả công việc
Essential Duties and Responsibilities:
General, reviews and analysis the Company&039;s activity situation of the departments through the report of all Department.
Assist CEO building Strategic Direction for development of the Company.
Check the documents from the other departments moved in before the CEO signs.
Support the implementation all strategies of the company by ensuring the decisions and directions of The CEO was announced and taken seriously.
Monitor compliance with all regulations of the Management System.
Support CEO maintains the entire operations of the company&039;s activities.
Support departments work plan goals, create plans and policies according to each function when the CEO assigned.
Performing other work as assigned by Director.
Propose implementation solutions for CEO.
Support CEO monitors the CEO working of each department.
Assist CEO in domestic and foreign relations.
Prepare to participate in the meetings of the Department at the request of the DIRECTOR.
Advise the CEO on the implementation of Company development strategies.
Yêu cầu công việc
Education and Work Experience Requirements:
Fluent English.
Have a strategic vision and have a good ability in organize.
At least 5 years of work experience in the position of Assistant Manager, Financial Director, or equivalent level of management.
Understanding economic, social knowledge, and knowledge related to the business operations of the Company.
Have knowledge of HR management and business administration.
Priority candidate had worked in big companies of foreign countries or overseas graduates.
Graduate/postgraduate majors in business administration/Economics/Commerce/Finance/PR.
Proficient Office: Word, Excel, Power Point, Internet. etc.
Quyền lợi
Other Requirements:
Organize, arrange work, exactly, but definitely are justified by reality.
Ability to work independently and have the stamina to high work pressure.
Teamwork skills, presentation skills, effective persuasion.
Always ready to receive new missions at the request of superiors.
Honesty, integrity, dynamic, progressive, responsible at work.
Organizational skills, leadership and good management.
Communication skills, dealing with the issue of good, smart and sharp.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-20 23:45:03
Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
- Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng tháng
- Teambuilding
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000
Mission
Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.
Review Olam Việt Nam
Lương tốt, tăng trưởng chậm(GL)
Công ty làm việc kiểu tùy hứng tự do, quy trình còn đơn sơ nên nhiều khi muốn làm sao làm miễn ra kết quả(rv)
Làm việc thoải mái