Việc làm Panasonic Vietnam Co., Ltd.

Tìm thấy 39 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH PANASONIC VIỆT NAM
Product Manager - Anessa Brand
Panasonic Vietnam Co., Ltd.
4.1
78 đánh giá 208 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội, Hồ Chí Minh
JOB PURPOSE:
Understand & translate Brand's objectives into Strategic IMC plan, measures and develop detailed execution plans for annual marketing plan in order to build & develop strong brand awareness.
Be the Lead for Brand Creativity direction.
Plan & monitor Digital aspects to support brand marketing strategies.
Work closely with the Brand Team & all Sales Channel to the synergized the brand building.
MAIN ACCOUNTABILITIES:
1. Planning (30%)
Develop a strategic IMC plan to build & promote Brand marketing aspect & manage brand marketing activities on all channels.
Work closely with the Ecommerce Commercial Team & Channel Sales Team to develop annual marketing calendars & plans for online & offline business growth.
Lead Creativity direction
Propose local digital marketing strategies based on Brand business plan.
Analyze & improve the digital performance, online media budget and expected brand ranking, monitoring communications, marketing campaigns.
Monitor and update Marketing activities promoting Brand's competitive products.
Manage product portfolio.
Monitor, analyze and evaluate domestic market trends, consumer behavior and competitor activity to identify market opportunities for the product.
Support in other Brand activities
2. Sales Target (20%)
Implement online & offline marketing activities to strengthen Brand awareness and bring traffic to counters and monitoring sales performance.
Build concepts based on marketing strategies and brand DNA and inspire internal customers to get buy in and inputs.
3. Ensuring profits (10%)
Optimize online marketing expense by combined dealings with publishers and media booking agencies
Manage digital marketing activities within approved budget.
Review ROI marketing activities and propose any adjustment/ investment.
4. Customers and other external relationships (20%)
Develop and maintain collaborative relationships with KOL, agencies and other partners to get support when needed.
Monitor, analyze and evaluate product performance and customer feedback to generate new campaign ideas to meet customer needs.
5. Human Resources Development (10%)
Manage direct reports for their performance to ensure team is performing on track (Ex: aligned with functional objectives, and up to expected level) as well as their professional career development.
Coordinate with HRBP in people related matters (e.g. staffing, performance management, talent development, ...)
6. Others (10%)
To take other assignments as assigned by Line Manager & Brand HeadRequired diploma and/or level of professional experience:
University graduate
At least 06 years of Marketing relevant experience (Cosmetics, FMCG, Retail, etc.)
Required skills:
Experience in portfolio marketing. Knowledge of 6P marketing
Strong analytical skills, business acumen & critical thinking
Ability to work independently as well as to engage & cooperate well in a team
Fluent both in English and Vietnamese, good writing, presentation and communication skill.
Good at planning & execution, working cross-functionally and budget management.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH PANASONIC VIỆT NAM
Panasonic Vietnam Co., Ltd. Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô J1-J2, Khu công nghiệp Thăng Long, Xã Kim Chung, Huyện Đông Anh, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CÔNG TY TNHH PANASONIC VIỆT NAM là công ty 100% vốn nước ngoài đầu tiên giữ vai trò Công ty Chủ Quản tại Việt Nam.Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam gồm tám công ty bao gồm Panasonic Việt Nam và bộ phận kinh doanh trực thuộc Panasonic Sales Việt Nam (PSV), Trung tâm nghiên cứu và phát triển (PRDCV), năm công ty sản xuất bao gồm Panasonic AVC Networks Việt Nam (PAVCV), Panasonic Appliances Việt Nam (PAPVN), Panasonic System Networks Việt Nam (PSNV), Panasonic Industrial Devices Việt Nam (PIDVN), Panasonic Life Solutions Việt Nam (PLSVN), và công ty bảo hiểm Panasonic Insurance Service Việt Nam (PISVN). Tập đoàn có tổng số nhân lực khoảng 7,000 người. Panasonic lấy yếu tố con người làm trung tâm. Vì vậy chế độ phúc lợi của chúng tôi đảm bảo rằng công dân Panasonic được chăm lo về mặt cá nhân, tài chính, và nghiệp vụ. Bạn quan tâm muốn trở thành một phần của Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam có thể gửi hồ sơ (Tiếng Anh) về địa chỉ email của phòng Nhân sự  kết nối và nhận những thông tin nghề nghiệp hấp dẫn nhất!

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Nghệ thuật
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • 2006: Thành lập Công ty 

Mission

Nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Panasonic Vietnam Co., Ltd.

Bạn làm việc tại Panasonic Vietnam Co., Ltd.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Panasonic Vietnam Co., Ltd.

Panasonic Vietnam Co., Ltd.

Click để đánh giá