Establish an efficient method of communication for the coordination of all Departments, with particular emphasis on the interaction between the Front Office, Leasing, Housekeeping, Maintenance and Security departments.
Assist the Housekeeping Resident Manager with information relating to Tenant apartments and requests.
Ensure that all new Tenants for the day match the necessary accommodation, and that all apartments are pre-allocated accordingly.
Do up monthly tenant consumption reports of Electricity, (Gas), Newspapers and Water
Control cash and float.
Conduct regular Front Office meetings and briefings to keep employees informed of policies and procedures, special events, further improvement plans and tenant comments.
Advise management and needed employees of the updated Tenant status for their reference.
Conduct training courses for new employees and regular "refresher" courses for existing employees.Fluently English speaking skills
Have a degree in hospitality or a related field preferred..
Previous experience in Front Office operations
Strong leadership and communication skills.
Excellent problem-solving abilities and conflict resolution skills.
Ability to work flexible hours, including nights, weekends, and holidays.
Customer-focused with a commitment to delivering exceptional guest service.Compulsory Insurances calculated on full gross salary
13th salary, KPI bonus 2 times a year
Gifts on special holidays & occasions - New years, Mid-Autumn, Birthday,...
Clear growth and promoted opportunities.
CÔNG TY TNHH PANASONIC VIỆT NAM là công ty 100% vốn nước ngoài đầu tiên giữ vai trò Công ty Chủ Quản tại Việt Nam.Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam gồm tám công ty bao gồm Panasonic Việt Nam và bộ phận kinh doanh trực thuộc Panasonic Sales Việt Nam (PSV), Trung tâm nghiên cứu và phát triển (PRDCV), năm công ty sản xuất bao gồm Panasonic AVC Networks Việt Nam (PAVCV), Panasonic Appliances Việt Nam (PAPVN), Panasonic System Networks Việt Nam (PSNV), Panasonic Industrial Devices Việt Nam (PIDVN), Panasonic Life Solutions Việt Nam (PLSVN), và công ty bảo hiểm Panasonic Insurance Service Việt Nam (PISVN). Tập đoàn có tổng số nhân lực khoảng 7,000 người. Panasonic lấy yếu tố con người làm trung tâm. Vì vậy chế độ phúc lợi của chúng tôi đảm bảo rằng công dân Panasonic được chăm lo về mặt cá nhân, tài chính, và nghiệp vụ. Bạn quan tâm muốn trở thành một phần của Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam có thể gửi hồ sơ (Tiếng Anh) về địa chỉ email của phòng Nhân sự kết nối và nhận những thông tin nghề nghiệp hấp dẫn nhất!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2006: Thành lập Công ty
Mission
Nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam.