Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
Project Management & Coordination:
- Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
- Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
- Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
- Monitor the integration between different platform of Easia travel.
Technical Follow-Up:
- Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
- Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
- Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.
Production & Content Management:
- Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
- Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
- Ensure consistency of content across destinations
Client Onboarding & Support:
- Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
- Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
- Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
- Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.
Training & Communication:
- Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
- Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
- Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.
Reporting & Documentation:
- Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
- Monthly meeting with Country Directors and General director.
- Monthly update of the department report to Country Directors.
Manage the project team
- Manage project team in Vietnam
+ Weekly meeting with Team.
+ Review the workload of Vietnam team
+ Assign tasks to Vietnam team
+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team
- Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)
Yêu Cầu Công Việc
Key Skills:
- Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
- Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
- Experience with project management tools.
- Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
- Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
- Experience in project management within the travel industry or software development.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập vào 29/9/2014, Kaopiz là một công ty công nghệ chuyên cung cấp các giải pháp phát triển phần mềm cho khách hàng trong và ngoài nước. Với khẩu hiệu Keep Innovating, công ty kỳ vọng sẽ hội nhập vào cuộc Cách mạng Công nghệ 4.0 với đội ngũ kỹ sử trẻ trung, năng động và đầy tài năng. Từ văn phòng chính tại Hà Nội, công ty hiện tại đã mở rộng ra nước ngoài với chi nhánh đầu tiên tại Tokyo, xây dựng quan hệ đối tác với nhiều startup và các tập đoàn lớn tại Nhật Bản, Hồng Kông và Canada.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động tập thể sôi động của công ty: nghỉ mát hàng năm, teambuilding hàng quý, gala cuối năm....
Lịch sử thành lập
- Ngày thành lập: 29/09/2014
Mission
Với tư cách là thành viên của cộng đồng địa phương, chúng tôi sẽ tiến hành các hoạt động kinh doanh tại Nhật Bản và tích cực đóng góp cho xã hội thông qua CNTT. Hơn nữa, chúng ta sẽ tích cực tham gia vào quan hệ hữu nghị giữa Nhật Bản và Việt Nam với tư cách là thành viên của cả hai nước.
Trở thành một công ty coi trọng con người, bao gồm nhân viên, khách hàng và những người khác tham gia kinh doanh. Chúng tôi mong muốn trở thành một công ty xây dựng mối quan hệ tốt đẹp với mỗi người, đánh giá cao họ và được họ đánh giá cao.
Review Công ty Phần mềm Kaopiz
Sếp và đồng nghiệp rất giỏi chuyên môn, thân thiện support hết mình. Lương thấp so với mặt bằng chung, công ty hơi xa trung tâm. (it)
Môi trường làm việc thoải mái, đồng nghiệp khá lành, văn phòng xanh và thân thiện (gg)
Lương hàng tháng giờ công ty trả đúng hẹn, do công ty mình hiện tại mới tái lại cơ cấu công ty toàn bộ các phòng ban, anh/chị trong đây mọi người rất hòa đồng