Mô tả công việc
Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.
Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available
room. Advise quest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to.
track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone
switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests,
questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests' satisfaction. Arrange
transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash-guests'
checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss
Prevention/Security of any reports of theft.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security.
Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe,
and secure environment.
Report work related accidents, or other injuries
manager/supervisor.
Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and safety personnel.
Policies and Procedures
Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Follow company and department policies and procedures.
Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Working with Others
Support alL co-workers and treat them with dignity and respect.
Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and
departments,
Quyền lợi được hưởng
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
2. Fluent English communication, basic computer usage
3. Minimum 1 year experience in a similar position in 5 star hotel
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Được thành lập vào năm 2014, Hypeasia là công ty thực phẩm, đồ uống và giải trí chuyên phát triển và vận hành các thương hiệu ăn uống và giải trí về đêm tiên tiến nhất ở Đông Nam Á. Năm 2019, Hypeasia chính thức đổi tên thành Hylo. Hylo đặt mục tiêu tạo ra các cuộc cách mạng văn hóa tại các thị trường đó bằng cách giới thiệu cho khách hàng của mình những sản phẩm và dịch vụ khách hàng đẳng cấp thế giới, để lại cho họ những kỷ niệm khó quên. Hoạt động kinh doanh của chúng tôi hiện bao gồm Octo Tapas, Roka Fella (Omakase Style), Godmother Bake & Brunch, Amdang Typhoon, Beauty in