Product: ShopeeFood
Work location: Sonatus Building, 15 Le Thanh Ton, District 1, HCM
About The Team - ShopeeFood Product
Product Management is the team that works closely with the Regional Product Team and other cross-functional partners to surface needs, prioritize, test, rollout, and iterate on products. We’re focused on making incredible solutions for our customers, and that's why we are looking to hire a passionate and entrepreneurial candidate who seeks to contribute to the growth of food delivery industry. Join us to be part of the team. Your work will touch millions of people a day and is something your friends and family will experience and love.
Job Description
- Troubleshooting pain points from both business needs and product performance angles
- Identifying and exploring new product opportunities, leveraging emerging technologies and market trends
- Ensure features from design to live stage are well aligned with the end goals crafted
- Tracking the key and supporting product metrics, in line with overall business metrics to measure product performance and drive continuous improvement
- Collaborating with Regional PMs & Developers to ensure product feature roadmaps are delivered on time in full
- Collaborating with Local Business cross functional teams to identify the key questions and improvements to be delivered through features initiatives & development.
- Consolidate user and department feedback and compose process/product feature improvements.
- Deliver new initiatives/solutions, implement usage initiatives targeting business strategy.
- Priority to assure that all requirements are supported in a cost-effective, timely manner, with a resulting high level of User satisfaction;
- Execute end-user web and mobile testing if needed.
- BA/BS degree in Information Technology, Computer Science or Engineering, 3+ years of experience as product manager in a product management, engineering and technology strategy role.
- Ability to work effectively with cross functional teams.
- Good communication and presentation skills, can convert business feedback into technical requirements and vice versa.
- Good understanding of business model(s) of any fields;
- Data-driven, able to make use of either raw data, data charts/dashboards and funnels to get proper insights.
- Strong problem solving skills, critical thinking and willingness to roll up one's sleeves to get the job done.
- Eager to learn about technologies and the ecommerce industry.
- Proficiency in English is a must
- Proficiency in Chinese Mandarin is a plus
CÔNG TY TNHH R-PAC VIỆT NAM đóng vai trò là tổ chức toàn cầu hàng đầu chuyên cung cấp các khái niệm thương hiệu, đồ họa, sản phẩm và giải pháp cho tất cả các đối tác trong chuỗi cung ứng bán lẻ. Đội ngũ sản xuất và dịch vụ giàu kinh nghiệm của chúng tôi làm việc với khách hàng để cung cấp các giải pháp thương hiệu từng đoạt giải thưởng từ ý tưởng đến thực hiện. Trong gần 30 năm, r-pac đã cung cấp các giải pháp chuỗi cung ứng cứng, mềm và chuỗi cung ứng cho các nhà bán lẻ và chủ thương hiệu. Ngày nay, r-pac vận hành cơ sở hạ tầng toàn cầu cung cấp cho khách hàng khả năng sản xuất trong nước, quản lý thương hiệu, đảm bảo chất lượng và giá cả cạnh tranh. r-pac đã mở rộng kinh doanh tại thị trường Việt Nam được gần 6 năm và mang đến một môi trường làm việc trẻ trung, rất năng động cho những ai yêu thích thử thách và muốn nâng cao kiến thức, kỹ năng trong ngành in ấn & nhãn mác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
CÔNG TY TNHH R-PAC VIỆT NAM được thành lập năm 2009.
Mission
- R-PAC VIỆT NAM luôn tập trung vào mục tiêu trở thành người bạn đồng hành tin cậy của mọi khách hàng. Chúng tôi thấu hiểu rằng, mỗi hành trình đều là một câu chuyện riêng, và chúng tôi tạo ra những trải nghiệm không gì sánh bằng để mang đến những kỷ niệm vô giá cho du khách.