Mô tả công việc
· Maintain continuous knowledge of trends and changes in the relevant field.
· Support the development of creative, high- quality, and engaging content for various channels, including blogs, websites, social media, emails, and other media.
· Support editing media content on the Company&039;s communication channels (News content on the website, content on social networks, Email, external PR content, seeding content, ...).
· Monitor customer feedback to make reasonable adjustments and get more creative content.
· Conduct technical and industry research to write in- depth and accurate content.
· Perform other tasks as requested by the line Manager
· Write content Generate new content ideas and propose content strategies.
· Regularly update the latest news to add ideas and increase the content of writing articles.
Yêu cầu công việc
· Detail- oriented with excellent organizational and multitasking abilities.
· Currently pursuing a Bachelor&039;s degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
· Good English Skills
· Ability to work in a fast- paced environment and adapt to changing priorities.
· Strong communication skills, both written and verbal.
· Proficient in Microsoft Office applications.
Quyền lợi
· Opportunity to work in international working environment.
· Internship allowance, have an opportunity to become a full- time employee after 6- months internship
· Valuable hands- on experience in internal communication, employee engagement and digital marketing.
· Potential for career development within the organization.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 00:55:02
SHONDO là thương hiệu Việt chuyên sản xuất và phân phối các sản phẩm giày dép sandal quai dù nhiều màu sắc với sứ mệnh đồng hành và bảo vệ đôi chân thế hệ trẻ Việt. Trong Tầm nhìn, SHONDO trở thành chuỗi bán lẻ giày thời trang hàng đầu Việt Nam.
Shondo - tiền thân là SHAT được thành lập bởi anh Trần Phạm Thông Hiệp vào năm 2014 Ban đầu, anh chỉ muốn tạo riêng cho mình một đôi giày sandals, không ngờ làm xong nhiều người quá thích và hưởng ứng nên anh quyết định khởi nghiệp từ chính những đôi giày này Tới nay, Shondo đã có hệ thống 22 cửa hàng và hàng trăm đại lý bán hàng trên toàn quốc, cung cấp hơn 2 triệu sản phẩm mỗi năm