Mô tả công việc
• Responsible for the quality of service provided to all guests throughout each touch point within the hotel.
• Leads the Hotel service that is sincere, warm and enthusiastic, ensuring the guests’ satisfaction at all times.
• Elevate guest experience via continuous improvement via innovation and outside in thinking.
• Actively review guest comments and feedback, communicate this with the team members and implement corrective action as needed.
• Take time to get to know the guests and to be committed to service excellence.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world.
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Highly organised and always gives maximum effort.
• Is well informed about all aspects of the job and has a minimum of three years experience in service industry.
• Makes excellent choices and informed decisions.
• Writes, speaks, and presents with clarity.
• Leadership, learning and development management capability.
• Successful pre-opening experience is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- Interested candidates, please send your resume in English to: Email: Nộp hồ sơ
SHONDO là thương hiệu Việt chuyên sản xuất và phân phối các sản phẩm giày dép sandal quai dù nhiều màu sắc với sứ mệnh đồng hành và bảo vệ đôi chân thế hệ trẻ Việt. Trong Tầm nhìn, SHONDO trở thành chuỗi bán lẻ giày thời trang hàng đầu Việt Nam.
Shondo - tiền thân là SHAT được thành lập bởi anh Trần Phạm Thông Hiệp vào năm 2014 Ban đầu, anh chỉ muốn tạo riêng cho mình một đôi giày sandals, không ngờ làm xong nhiều người quá thích và hưởng ứng nên anh quyết định khởi nghiệp từ chính những đôi giày này Tới nay, Shondo đã có hệ thống 22 cửa hàng và hàng trăm đại lý bán hàng trên toàn quốc, cung cấp hơn 2 triệu sản phẩm mỗi năm