Việc làm SONION Việt Nam

Cập nhật 03/10/2024 11:26
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH SONION Việt Nam
Purchasing Officer/ Nhân viên thu mua
SONION Việt Nam 4.3★
20 đánh giá 62 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Assist Purchasing manager oversees the operation of purchasing department of the hotel. To liaise with supplier on timely delivery

 Ensure 3 quotations are received for all purchases.

 To sought for new suppliers and cheaper products when available.

 To prepare weekly market prices comparison for all market list products.

 To negotiate the best price for hotel

 To ensure all purchased orders are approved by the authorised person before proceed order to supplier.

Prepares all necessary documents and input of prices to MC systems

 Maintains filing system for product information and price comparison etc

 To ensure comparison prices are correctly and timely updated into the MC system

 To ensure long outstanding delivery Purchase Order are follow-up with supplier and to follow-up with supplier for immediate delivery.

 To prepare record and list of operating equipments purchased and for future replacement.

Constantly review of market prices on daily market list and store items to ensure the supplier do not over charge the hotel.

Review products with Departments Heads and Director of Finance for alternative replacement products to reduce costs.

Review and approve Purchase order to ensure supplier, purchase products and pricing are accurate.

Monthly review of supplier performances of suppliers and prices of all general store, beverages store and dry stores item including hotel printing/stationary items.

Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork

 Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service

 Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems

 Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis

 Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction

 Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

 Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.

 Communicate effectively with guests, co-workers and the manager

 Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position

 Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment

 At all times projects a favourable image of the Hotel to the public

 Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives

 Attends work on time as scheduled

 Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

 Two years experience at the same position in hotel purchasing department.

 High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred

 Basic communication English

 Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork

 Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee

 Ability to multitask and work well under pressure

 Basic computer skills in MS Office.

Yêu cầu hồ sơ

Updated CV with full information of working experiences, education history, personal information and photo
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH SONION Việt Nam
SONION Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Khu Công Nghệ Cao - Quận 9

Công ty TNHH SONION Việt Nam được thành lập vào năm 2005 với vốn đầu tư 100% của Đan Mạch. Tập đoàn Sonion có trụ sở ở nhiều quốc gia trên thế giới như Mỹ, Hà Lan, Ba Lan, Trung Quốc, Philippin. Ở Việt Nam, Sonion có hai nhà máy, một nhà máy tại khu Công nghệ cao, quận 9, HCM với quy mô khoảng 5000 nhân viên và một nhà máy ở khu công nghiệp Đông Xuyên – Tp. Vũng Tàu.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được tham gia đầy đủ các loại bảo Hiểm: BHXH, BHYT

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • trò chơi
  • Du lịch hàng năm 

Lịch sử thành lập

  • Sonion Việt Nam với 1.600 nhân viên làm việc tại Khu công nghệ cao Sài Gòn đang mở rộng kinh doanh vào năm 2009.

Mission

Sonion chuyên sản xuất các linh kiện vi cơ điện tử cho các thiết bị âm thanh và máy trợ thính, chúng tôi tự hào là một trong những công ty hàng đầu cung cấp các giải pháp âm thanh tối ưu cho khách hàng, mang lại nhiều giá trị nhằm cải thiện cuộc sống cho mọi người.


Review SONION Việt Nam

4.3
20 review

Những nghề phổ biến tại SONION Việt Nam

Bạn làm việc tại SONION Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SONION Việt Nam

SONION Việt Nam

Click để đánh giá