Mô tả công việc
Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.
Yêu cầu công việc
Minimum 2+ years experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Strong quantitative & analytical skill
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising
Excellent English reading and writing skills.
Experience in developing Tiktok.
Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Have experience running ads in global ads is a plus
Education:
Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.
Quyền lợi
Salary: 20- 25 gross
Performance Bonus will be approximately 1/4 your salary in each quarter
13th month and other bonuses. (more details in interview)
All work- related equipment is provided.
Social and medical insurance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02
Công ty TNHH TM-DL Sài Gòn Thời Đại – SaigonTimes Travel là một trong những đơn vị hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực Dịch vụ và Du lịch tại Việt Nam. Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành du lịch, SaigonTimes Travel đã đạt được danh tiếng với sự đa dạng và chất lượng của các dịch vụ liên quan mà chúng tôi cung cấp như: Các tour tuyến du lịch nội địa, du lịch quốc tế hấp dẫn từ châu Á, châu Âu, Mỹ, Úc, tư vấn thủ tục visa, vé máy bay,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng dịch vụ chăm sóc y tế bổ sung (tai nạn, bảo hiểm y tế, bảo hiểm nhân thọ).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tận hưởng các chuyến team building được đài thọ đầy đủ cùng công ty.
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Thương Mại Du Lịch Sài Gòn Thời Đại có tên giao dịch SAIGON TIMES TRAVEL COMMERCIAL COMPANY LIMITED, tên quốc tế Saigontimes Travel Co.,Ltd và tên đăng ký là Công Ty TNHH Thương Mại Du Lịch Sài Gòn Thời Đại, đã hoạt động hơn 6 năm trong lĩnh vực kinh tế
Mission
- Đây là một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ - du lịch, với những đóng góp tích cực trong sự nghiệp phát triển ngành du lịch cả nước. Các mô hình kinh doanh dịch vụ - du lịch cụ thể bao gồm lưu trú, nhà hàng, lữ hành, vui chơi giải trí, thương mại, xuất nhập khẩu, cửa hàng miễn thuế, vận chuyển, xây dựng, đào tạo nghiệp vụ du lịch & khách sạn, sản xuất & chế biến thực phẩm...Với đội ngũ cán bộ - công nhân viên toàn hệ thống trên 17.000 người cùng cơ sở vật chất hiện đại, Saigontourist hàng năm đón tiếp và phục vụ trên 2 triệu lượt khách, tổng doanh thu hàng năm khoảng 900 triệu USD.