About the Company
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
We are looking for passionate and talented people to join us as a LIVE Operations Manager. The LIVE Operations team is obsessed with everything to do with TikTok LIVE. From content strategy, monetization, gifting, LIVE features, data analysis, creating campaigns and ensuring a fun and safe space for all of our LIVE users.
As a graduate, you will get unparalleled opportunities for you to kickstart your career, pursue bold ideas and explore limitless growth opportunities. Co-create a future driven by your inspiration with TikTok.
Candidates can apply to a maximum of two positions and will be considered for jobs in the order you apply. The application limit is applicable to TikTok and its affiliates' jobs globally. Applications will be reviewed on a rolling basis - we encourage you to apply early.
Job Responsibilities
- Responsible for livestreaming native operations: setting guidelines for creative agencies, influencers, and users, negotiating contracts and cooperating with content partners.
- Establish and maintain partnerships with native content providers, building a "Live+" ecosystem through establishing good collaborative relationships with native brands or companies.
- Explore new campaign strategies and models, plan and launch LIVE streaming campaigns by following up on popular topics, events, social hot issues.
- Responsible for user growth of TikTok LIVE, improve on user retention, consumption rate and ARPU value through management of user's life cycle.
Minimum Qualification
- Bachelor's degree holder.
- Strong communication and written skills in Vietnam language & English, able to work in an international and diverse environment.
- Capable in multi-tasking, taking initiatives and collaborating effectively in a team setting.
- Exposure in Tech & Media industry is advantageous.
- Good understanding of trending topics & social content products.
- Experience in data analysis work is advantageous.
- Strong business acumen in emerging industries.
- Hunger for ideas, can-do attitude.
By submitting an application for this role, you accept and agree to our global applicant privacy policy, which may be accessed here: https://careers.tiktok.com/legal/privacy.
If you have any questions, please reach out to us at [email protected].
Đồng hành cùng chúng tôi, bạn sẽ có những cơ hội tốt nhất để tạo dấu ấn trong ngành IT. GEARVN tin rằng bạn chính là nền tảng vững chắc nhất, giúp chúng tôi bức phá giới hạn của thị trường và tiến xa hơn nữa.
1. Sứ mệnh
Kiến tạo những giá trị bền vững cho sự phát triển của đất nước dựa trên việc sử dụng các giải pháp và thiết bị công nghệ cao. Đóng góp một phần trong quá trình chuyển đổi số của Việt Nam.
2. Tầm nhìn
Trở thành doanh nghiệp cung cấp giải pháp và thiết bị về công nghệ hàng đầu Việt Nam
3. Giá trị cốt lõi – Đồng hành
- Xã hội:
- Tiên phong xu hướng công nghệ
- Truyền tải công nghệ - Đối tác:
- Đề cao chữ tín
- Hợp tác bền vững - Sinh ra từ game thủ với sứ mệnh phục vụ game thủ
- Khách hàng:
- Hài lòng về trải nghiệm
- Cam kết về dịch vụ - Nhân viên:
- Đào tạo kỹ năng
- Phát triển sự nghiệp
Review GEARVN
1 cty gia đình, thường xuyên layofff, ko thích hợp cho các bạn trẻ vào làm hoặc thực tập sinh (RV)
Ông giám đốc tài chính không biết quản lý tiền của công ty
Môi trường làm việc tệ.Tuyển 1 đống quản lý mới vô. Vô tri không biết 1 chút gì về kiến thức từ quản lý cũ từng người 1 tự rút thì chắc chắn cty này sẽ chẳng trụ lâu nếu cứ tiếp tục như thế này .