Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.
Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers’ companion to discover inspiration.
*** SCOPE OF WORK
Boost sale
- Establish an implementation plan
- Manage sales processes
- Boost sales of month/ quarter/ year
Data management
- Reports, analysis, make recommendations: Business index (APT, UPT…), commodity index, new & old customer data, retention rate, conversion rate
Operations Management
- Manage operating processes: operating standards
- Manage day-to-day operations
- Manage store image (VM)
Personnel managemen
- Recruiting, training and developing, motivating employees
- Manage attendance, shifts, schedule work
- Build a a professional culture and working environmentp
Customer relationship management
- Control customer experience
- Manage customer service process
- Survey customer satisfaction
- Search and expand client files
Merchandise Management
- Manage goods process: in/ out/ inventory……
- Evaluate goods at the store/ competitors/ market
- Buying
Other jobs as assigned by the Direct Manager
*** REQUIREMENTS:
- Graduating from college or higher
- At least 3 years management skills in luxury retail or similar qualifications/-
- English/ French/ Japanese or Chinese is an advantage-
- Experience in retail, cosmetic, executive management skills is an advantage -
- Knowledge of Microsoft Office skills-
*** WHAT WE OFFER:
- Competitive salary packages with fixed 13th-month salary and performance bonus.
- Premium health care insurance.
- Annual performance review.
- Sponsored sports activities.
- Training section and rotation opportunities within subsidiaries.
- Discount of 30-50% for Group's products.
- Professional and creative working environment with up-to-date equipment.
Công ty TNHH Thương mại Milano hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực sản xuất, phân phối, nhượng quyền và kinh doanh các sản phẩm đồ uống (không cồn). Hiện tại Công ty đã có hơn 1.400 cửa hàng nhượng quyền trên khắp cả nước. Trong năm nay, công ty phát triển thêm chuỗi thương hiệu Milano Premium với mong muốn mang đến một luồng gió mới cho ngành F&B nói chung và cà phê nói riêng. Mục tiêu của Milano Coffee là xây dựng một đội ngũ trẻ, năng động, sáng tạo mang lại sự phát triển hưng thịnh cho công ty trong hành trình những năm tiếp theo. Do đó, Công ty luôn mở ra nhiều cơ hội việc làm cho ứng viên và đào tạo sâu về chuyên môn nghiệp vụ. Hãy trở thành một thành viên của đại gia đình Milano Coffee các bạn nhé.