Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities / Duties:
- Take part in building and developing brand strategies like launching the new brand or new products
- Making and deploying Marketing Campaign and Brand activity based on brand positioning
- Manage and plan all digital marketing including marketing database, email, social media and display advertising campaigns. Ensure effective budget planning, tracking and control for advertising
- Design, build and maintain our social media presence including creating content marketing campaigns ensuring to reach right target audiences, meet their expectations and build the brand’s awareness/credibility
- Take lead in engagement and communication with vendors (consultants, media/event agencies, production house, suppliers, etc); plus colleagues across multiple departments;
- Organizing events such as project launches, openings; video/photo shoots and other joint-marketing activities
- Evaluate emerging technologies. Provide thought and perspective for adoption where appropriate
- Produce various content types for blogs, articles, product descriptions, social media, and website when needed
- Current account management and strengthen the relationship with key accounts for business partner purpose
- Expand account network to exchange benefit and boost partnership campaigns.
Yêu Cầu Công Việc
- Diploma holder in Marketing, Communications or related fields
- 01 - 02 years experiences in Marketing roles
- Trend- catcher, dynamic, creative personality
- Analysis and organisational skill
- Work well in a team and independently
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 8 Tr - 12 Tr VND
Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel Sauerberg and Mrs.Anne Trads Juel Sauerberg.
Mang theo niềm đam mê mãnh liệt với các thiết kế mang hơi hướng Bắc Âu, bộ đôi đã thành lập tập đoàn để xây dựng, phân phối và mở rộng những thương hiệu quốc tế theo triết lí thiết kế vượt thời gian.
Hiện tại, Tập Đoàn đang hoạt động kinh doanh với 3 lĩnh vực:
- PANDORA (Thương hiệu trang sức được phân phối độc quyền tại thị trường Đông Dương)
- COCOMI (Trang thương mại điện tử thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn, phân phối các thương hiệu đồng hồ và trang sức)
- AUGUST BERG (Thương hiệu đồng hồ thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn