Mô tả công việc
We&039;re looking for a potential candidate who is willing for managing and monitoring Delivery team to catch the business plan, details as below:
Control Purchasing activities (domestics & oversea material orders and delivery schedule)
- Check documents of customs clearance of import shipments
- Check and confirm list of transit goods and invoice list before closing period with Accounting department
- Weekly check material shortage for production plan adjustment
- Check payment documents for oversea suppliers and forwarders
- Cooperate with Warehouse for material delivery and layout arrangement
Managing KPI of Delivery team:
- Make BP plan of material inventory and forecast monthly inventory and give action plan for unachieved inventory KPI
- Training and support staffs with issues related to Purchasing and Delivery
- Prepare data, documents and participate in audits (if any)
** YOUR BENEFITS:
- Various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
- Health insurance 24/24
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Receive 100% salary (including probation month period)
- Allowances about English, Japanese certificate; master&039;s degree in Japan
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law
Yêu cầu công việc
- Have minimum 2 years of relevant purchasing/import- export experience at Assistant Manager level in manufacturing company
- Sympathy, fair, honest, careful & attention to details
- Good command of MS Office
- Team management skill, Influencing skill, strong Problem- solving and Decision- making skill, Coaching skill
- Willing to work under high pressure and challenging environment
- Bachelor Degree in Economics, Import- Export, Logistics,...
- Excellent English and able to use Japanese is a big plus
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Công ty TNHH TM Rồng Phương Bắc chuyên kinh doanh, phân phối, sản xuất các sản phẩm nội thất văn phòng tại thị trường Việt Nam với các thương hiệu hàng đầu thế giới như Herman Miller, Merryfair, Fursys, Bestuhl, The City, The Metro (www.thecity.com.vn). Chúng tôi đã hoàn thiện hệ thống showroom tại 3 thành phố lớn HCM- HÀ NỘI- ĐÀ NẴNG.
Với tầm nhìn là thương hiệu uy tín dẫn đầu trong phân khúc cấp trung-cao cấp, chúng tôi cam kết sẽ mang lại sự trải nghiệm sản phẩm nội thất văn phòng hòa cùng không gian làm việc hiện đại, tiện ích và thư giãn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH TM Rồng Phương Bắc là công ty chuyên cung cấp các sản phẩm nội thất văn phòng tại thị trường Việt Nam được thành lập năm 2008
Mission
- Với tầm nhìn là thương hiệu uy tín dẫn đầu trong phân khúc cấp trung-cao cấp, chúng tôi cam kết sẽ mang lại sự trải nghiệm sản phẩm nội thất văn phòng hòa cùng không gian làm việc hiện đại, tiện ích và thư giãn.