Việc làm HEAD Phát Tiến

Cập nhật 19/12/2024 15:32
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ PHÁT TIẾN
Commodity Manager – Capital Equipment and Facilities for ROA
HEAD Phát Tiến 3.0★
1 đánh giá 28 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 17/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quốc tế

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Primary Duties & Responsibilities

  • Lead strategic/critical contract negotiations working with senior management in the business unit and the relevant Global Supply Chain Representative
  • Point of escalation for negotiation issues, site supplier terms & conditions and price issues
  • Site supplier performance management utilizing the supplier scorecards
  • Periodic supplier business reviews for critical site suppliers
  • Regional cost saving initiatives in alignment with business unit goals
  • Supplier selection and qualification
  • Site AVL/ASL management.
    • Minimizes sole sources
    • Develops and implements business continuity plans for sole source suppliers
  • Support the implementation and training of procurement tools for the site buyers
  • Ensures regulatory compliance
  • Performance manage and develop a team of supply chain support practitioners
  • Implementation of TCOO programs (analysis and verification) prior and post Capital Procurement.

Yêu Cầu Công Việc

Education & Experience
 

  • Minimum of a Bachelor’s degree in Engineering, Finance, Supply Chain Management or other closely related field
  • A MBA or related advanced degree or coursework is preferred
  • A minimum of 5 years of experience in Supply Chain Management
     

Skills
 

  • Strong leadership, negotiations, and communication skills
  • A demonstrated ability to build relationships horizontally and vertically within and outside of the company
  • A demonstrated ability to think strategically and systematically
  • Proficiency in the following skills is required: Multi cultural communication (phone calls, presentations, and emails), consensus building, leadership across multiple business units, resourceful in resolving supply crisis situations, and execution to scheduled/planned activities
  • The following skills and competencies are strongly preferred: Proficient level of Fab equipment, Test equipment, IT (hardware & software), facility equipment service & maintenance, and general facility material & service commodity experience, experienced in sourcing outside of the respective region, ability to conduct a financial benefit analysis factoring total cost of ownership, contract negotiations, contract management, and value-based decision analysis
  • Fully competent in consensus building, performance management, team building, and resource planning and management.
  • Able to demonstrate openness, judgment and common sense, developing a winning customer strategy across multiple organizations, systemic thinking, and leadership
  • Demonstrates organizational values of integrity, respect for people, appreciation, adherence to ethical standards, teamwork, innovation, and continuous improvement
  • Executive level communication capabilities including presentation skills
  • Keen email/conference call communication skills with counterparts in Europe, US, and Asia
     

Working Conditions
 

  • Working conditions typical of a climate controlled and professional office environment. This role routinely uses standard office equipment such as computers, phones, photocopiers, filing cabinets and fax machines. Must be able to travel globally up to 10% of the time or more as the job requires.
     

Physical Requirements
 

  • The physical demands described here are representative of those that must be met by an employee to successfully perform the essential functions of this job. While performing the duties of this job, the employee is regularly required to talk or hear. The employee frequently is required to stand; walk; use hands to finger, handle or feel; and reach with hands and arms.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác: Company Outing - Teambuilding & Flexible Working Arrangement
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Cơ hội huấn luyện: Have a chance to take part in internal / external training courses
  • Độ tuổi: 30 - 50
  • Thời gian làm việc: 44h/week
  • Đồng nghiệp: 20-30
  • Phúc lợi: Bonus: 3.5 Month Salary Bonus & Premium Healthcare
  • Ngày nghỉ: 12-15
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ PHÁT TIẾN
HEAD Phát Tiến Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 16 đường Lữ Gia

Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Phát Tiến được thành lập năm 1998, với hơn 20 năm định hình và phát triển trong ngành phân phối xe ô tô, mô tô, xe máy chính hãng được Honda Việt Nam ủy nhiệm chính thức. Mỗi Head có chức năng kinh doanh xe máy Honda chính hãng, cung cấp phụ tùng chính hiệu, dịch vụ bảo dưỡng, sửa chữa chính thức, hướng dẫn lái xe an toàn.

Trải qua hơn 20 năm hoạt động, Công ty TNHH Thương mại & Dịch vụ Phát Tiến được đánh giá là doanh nghiệp kinh doanh xe máy hàng đầu tại TP. Hồ Chí Minh và các vùng lân cận với quy mô nhân sự gần 2000 người.

Công ty đã dành được sự tin tưởng và ủng hộ nhiệt tình của khách hàng. Phát Tiến được Honda Việt Nam vinh danh trong nhiều giải thưởng. Các HEAD trong hệ thống Phát Tiến liên tục đứng đầu trong các HEAD của Honda Việt Nam. Đặc biệt, Phát Tiến vinh dự được nằm trong Top 500 Doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam (VNR500) trong 6 năm qua.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia đầy đủ chế độ BHXH; BHYT; BHTN theo Luật định

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hàng năm
  • Team building
  • Các hoạt động vui chơi giải trí

Lịch sử thành lập

  • Năm 1998, Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Phát Tiến được thành lập.

Mission

Phát Tiến luôn nỗ lực xây dựng và hoàn thiện để mang lại cho khách hàng niềm vui thông qua những giải pháp di chuyển, mang lại cho nhân viên những cơ hội phát triển sự nghiệp, và mang lại những giá trị cho cộng đồng xung quanh.


Review HEAD Phát Tiến

3.0
1 review

12/06/2023
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh

Rèn luyện tiếp xúc va chạm tăng khả năng giao tiếp, môi trường dịch vụ nên rất phức tạp, ưu tiên có ngoại hình dễ làm việc hơn (RW)

Những nghề phổ biến tại HEAD Phát Tiến

Bạn làm việc tại HEAD Phát Tiến? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HEAD Phát Tiến

HEAD Phát Tiến

Click để đánh giá