Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Priorities
Strategic Planning: Develop a country-specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.
Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination-specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.
Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.
Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.
Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.
Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.
Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events
2. Other Tasks
Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.
Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency
Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage
Proactive, determined, rigorous, methodical
High attention to detail
Good critical & analytical thinking
Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff
Good communicator with excellent presentation skills
Must enjoy a structured working environment
Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team
Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage
Open to Expats and foreigners
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
- University: Bachelor’s or Master’s degree in a related field
3. Experiences
- 5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH XNK Điện máy Duy Tân là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền các sản phẩm máy nông nghiệp và dụng cụ cầm tay tại Việt Nam. Hơn 15 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh máy nông nghiệp và dụng cụ cầm tay, Điện máy Duy Tân đã tạo dựng được vị thế và uy tín thương hiệu của mình trên thị trường phía Bắc, đặc biệt là thị trường phía Tây Bắc. Với mong muốn mang tới những sản phẩm chất lượng tốt nhất đến với người tiêu dùng, vì thế chúng tôi đã chọn những nhà sản xuất làm đối tác chiến lược cùng đồng hành phát triển thị trường. Với sứ mệnh trở thành nhà phân phối máy móc và dụng cụ cầm tay hàng đầu tại Việt Nam. Để làm được điều này ban lãnh đạo và toàn thể nhân viên công ty TNHH XNK Điện máy Duy Tân đã nổ lực phấn đấu không ngừng, trải qua nhiều thách thức khó khăn đến nay sản phẩm của thương hiệu Điện máy Duy Tân đã nhận được sự tín nhiệm rất cao của người tiêu dùng góp phần tạo dựng được chỗ đứng vững chắc trên thị trường.