Mô tả công việc
1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.
2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.
3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over
4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- From 3 years experience purchasing, admin general affair
- Good command of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
- Good problem solving skills
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks
- Good organizing and time-management skills
- Strong communication skill (both verbal & written)
Quyền lợi được hưởng
- Meal Allowance & Gasoline
-13th Salary & Performance Bonus
-12 paid days off per year
-Premium health care insurance
-Professional, dynamic & flexible working environments
Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)
Công ty TNHH Bao bì Việt Hưng được đánh giá là nhà sản xuất bao bì chuyên nghiệp và có uy tín tại thị trường miền Bắc. Đi lên từ một cơ sở sản xuất bao bì carton nhỏ nhưng với tầm nhìn chiến lược và những bước đi đúng đắn, đến nay Việt Hưng đã trở thành một trong những nhà sản xuất bao bì carton đi tiên phong và có quy mô lớn. Với hệ thống dây chuyền sản xuất khép kín được nhập khẩu toàn bộ từ châu Âu áp dụng hệ thống quản lý chất lượng xây dựng theo tiêu chuẩn ISO 9001:2000 cùng đội ngũ nhân viên thiết kế năng động, sáng tạo và nhiệt tình nên các sản phẩm bao bì carton của Việt Hưng đảm bảo chất lượng tốt và có giá thành cạnh tranh. Liên tục trong nhiều năm qua, Công ty TNHH Bao bì Việt Hưng đã đạt được những kết quả kinh doanh cao và duy trì tốc độ tăng trưởng cao. Phát huy những thế mạnh của mình, Việt Hưng đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà sản xuất bao bì carton chuyên nghiệp hàng đầu cả nước
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Party, tiệc cuối tuần
- Du lịch hàng năm
- Tổ chức chương trình giải trí, ca hát, vui chơi mỗi tuần
- Thể thao: Bóng đá, bóng chuyền da, yoga,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2003, CÔNG TY Trách nhiệm hữu hạn bao bì VIỆT HƯNG thành lập
Mission
Cung cấp các sản phẩm bao bì chất lượng cao và đáng tin cậy cho khách hàng.