Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Achieve and exceed monthly, quarterly and annual sales targets established by management.
- Direct contact to customers, negotiate with customers to sell the products distributed by company.
- Make quotation, create and negotiate contract to close the deal but not direct signing contract.
- Maintaining and growing existing customers, define and list all potential customers in assigned area.
- The drive and energy to manage multiple key accounts while looking for new opportunities.
- Building long-lasting, mutually beneficial relationships with external contacts and internal departments to create a better customer experience.
- Providing support for customers by learning about and satisfying their needs.
- Search for potential customers by phone or by active prospection.
- Presenting and demonstrating the value of products and services to prospective buyers.
- Developing business in the area entrusted.
- Introduce new products, convince customers and follow up till getting the result.
- Customer care and sales according to the schedule.
- Make plan to manage and develop the coverage of products on the market.
- Understand about products and procedures of working.
- Directly implement, supervise the performance of contracts, including procedures for delivery of goods, issuing invoices, and customers to check the quality of products delivered.
- Receive and handle customer complaints about product quality, delivery time…
Yêu Cầu Công Việc
- Experienced in Horeca Channel.
- Ability to interact with various types of people (Western, local…) and build a relationship.
- Thorough understanding of marketing and negotiating techniques.
- Excellent verbal and written communication skills.in both English and Vietnamese.
- Bachelor’s degree in Economic / Business / Foreign Trade /Marketing / Related field.
- Computer skill: Excellent knowledge of MS Office and Power Point.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CRC SPORTS & Lifestyle – Nhà bán lẻ & phân phối thương hiệu các mặt hàng về thể thao hàng đầu tại Thái Lan và Việt Nam. Được thành lập tại Thái Lan vào năm 1997 với tên gọi ban đầu SuperSports. SuperSports Việt Nam là một hệ thống thuộc tập đoàn Central Retail hoạt động theo hai hình thức bán lẻ chính: Cửa hàng bán lẻ đồ thể thao của các thương hiệu khác nhau có tên là “SuperSports” & Cửa hàng chuyên biệt thương hiệu như Crocs hay New Balance. Sở hữu hơn 1200 địa điểm phân phối với hơn 20 thương hiệu thể thao chính thức khác nhau trên khắp thế giới như Crocs, New Balance, Fila, Umbro, Adidas, Nike,... SuperSports mang đến rất nhiều lựa chọn về giày dép và quần áo, máy tập thể dục và phụ kiện thể thao mang đến sản phẩm chất lượng tốt nhất cho các tín đồ đam mê thể thao tại Việt Nam. Cửa hàng bán lẻ: SuperSports, Crocs, New Balance, Fila và Skechers. Nhà phân phối: Crocs, Fila, Kambukka, Liverpool FC, PTP Fitness, New Balance, Speedo, Skechers, Under Armour và Zoggs
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2013
Mission
- Supersports là lớn nhất điểm mua sắm cao cấp về thời trang, phụ kiện và thiết bị liên quan đến thể thao, có mặt tại 8 thành phố lớn nhất Việt Nam.