Các phòng ban đang tuyển dụng tại Phần Mềm Nhân Hòa

Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật

Việc làm Phần Mềm Nhân Hòa

Cập nhật 27/02/2025 22:13
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Cty TNHH Phần Mềm Nhân Hòa
Welcomer/ Door Ambassador
Phần Mềm Nhân Hòa
52 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

GENERAL MISSION

- Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organizational structure defined by the Front Office Manager

- Promotes the Pullman brand philosophy through his or her exemplary attitude, behavior, uniforms and excellent communication skills.

- Forms the link and interfaces between the hotel’s different departments and various points of reception.

- Takes care of guests from their arrival through to their departure. Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay.

- Promotes the hotel’s offer. Helps meet the department’s quantitative targets through his/her sales efforts.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

- The Welcomer will be the person that a guest will come to see to look for a service or some assistance. The greeting and attitude of the Welcomer will influence a lot the opinion that the guest will have of the overall hotel.

- Being at the service of the guest, the first task of the Welcomer is to be available at any time for a guest and to take extra care of him by an automatic greeting with smile and warm & positive attitude. The guest has to feel expected and welcome at any time. The guest will always be the first priority for a Welcomer.

HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES

- Keep good rapport with all staff.

- Follow hotel rules and regulations at all times.

- Attends all training sessions as scheduled.

- Complete knowledge of hotel's facilities and services.

- Attend the daily Front Office briefing as well as monthly Front Office meeting.

RELATIONS

- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees.

REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSIONS

- Performs any other duties that may be assigned by superiors.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week

- Social - Health Insurance per labor law

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

- Uniform

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- On board Travel expense support

- Employee of the Month / Quarter / Year Award

- Birthday Celebration

- Year end Bonus, KPI Bonus

- Year End Party

- International working environment with many Expatriates

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

Yêu cầu công việc

- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.

- Good command in English.

- Proactive in approaching customers.

- Office computer literacy.

- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.

- Ability to deal with colleagues/customers professionally.

- Excellent in service mind oriented.

Yêu cầu hồ sơ


Please send your resume in English / Vietnamese.

Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.

Khu vực
Báo cáo

Cty TNHH Phần Mềm Nhân Hòa
Phần Mềm Nhân Hòa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà Petrowaco số 97 - 99 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

Công ty TNHH phần mềm Nhân Hòa được thành lập năm 2002 do nhu cầu tất yếu hội nhập của nền kinh tế và hiện đang cung cấp dịch vụ cho hơn 30.000 khách hàng. Chúng tôi luôn nỗ lực sáng tạo không ngừng nhằm xây dựng công ty thành một tổ chức hùng mạnh, hiện đại và văn hóa với mong muốn mở rộng hợp tác với các đối tác trong và ngoài nước tạo nền tảng cho những bước tiến bền vững.

Với 11 năm thành lập và phát triển, Nhân hòa đã được tạo sự tin tưởng , tin cậy trong lòng khách hàng.Với hàng trăm đại lý trên toàn quốc, chúng tôi luôn cố gắng và phát triển hơn nữa để đem đến sự hài lòng về sản phẩm dịch vụ và giải pháp công nghệ tốt nhất cho tất cả mọi người.

Không chỉ gặt hái được những thành công trong hoạt động kinh doanh, với phương châm lấy chữ “Nhân” làm tôn chỉ, tập thể lãnh đạo, nhân viên Nhân Hòa đã xây dựng được một môi trường văn hóa doanh nghiệp lành mạnh, ngôi nhà Nhân Hòa không chỉ là nơi các thành viên lao động, sáng tạo mà còn là nơi gắn kết, sẻ chia mọi tâm tư, nguyện vọng.

Những nghề phổ biến tại Phần Mềm Nhân Hòa

Bạn làm việc tại Phần Mềm Nhân Hòa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phần Mềm Nhân Hòa

Phần Mềm Nhân Hòa

Click để đánh giá