Mô tả công việc
Consumer Insight Analysis (60%)
+ Generate reports, presentations, and dashboards to effectively communicate key findings and recommendations to stakeholders at various levels of the organization.
+ Collect, analyze, and interpret consumer data from various sources such as surveys, interviews, focus groups, and social media platforms.
+ Monitor and Stay up- to- date with industry trends, competitors, and emerging technologies; conduct report in monthly basis to suggest innovative approaches to consumer insights.
+ Collaborate with cross- functional team, including Marketing, R&D and sales teams to provide data- driven insights that support the New products development process and effective marketing and sales strategies.
Consumer surveys design & implementation (30%)
+ Implement surveys through various methods (both in- house and using agency), such as online platforms, telephone interviews, or in- person interviews.
+ Collaborate with cross- functional teams to understand research objectives and collect specific data required to support business goals.
+ Design and develop survey questionnaires to gather relevant and accurate data.
+ Prepare comprehensive reports and presentations summarizing survey findings, including visualizations and recommendations for action.
Other tasks assigned by Line manager(10%)
Yêu cầu công việc
At least 03 years experience in consumer/customer insights, market research, or related role in FMCG
Fluent English, good at Power BI & Microsoft Office skills,
Strong analytical skills with the ability to interpret complex data sets and draw actionable insights.
Excellent communication, proactive attitude with a passion for understanding consumer behavior and trends.
Bachelor&039;s degree in business, marketing, statistics or a related field.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-28 00:45:03
Người sáng lập là Ông Hứa Ngọc Lâm, Ông đã đến Việt Nam hơn 20 năm. Công ty TNHH Thực phẩm Đại Phát được thành lập vào năm 2000, là công ty Thực phẩm Việt Nam với vốn đầu tư 100% Đài Loan. Phạm vi kinh doanh chủ yếu là bánh nướng các loại cho đến việc gia công thực phẩm, được tiêu thụ trong và ngoài nước. Trải qua sự nỗ lực và rèn giũa không ngừng hơn chục năm qua, Thực Phẩm Đại Phát đã gây dựng được thương hiệu ở Việt Nam, Lễ hộp của Thực phẩm Đại Phát phong phú về chủng loại, đã trở thành một trong những thương hiệu mang tính chủ lược ở Việt Nam, đồng thời giữ vững ổn định được thương hiệu và vị thế của mình, ngày một phát triển rông khắp.