Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Working place: CSVC Representative Office, Floor 9th, Petroland Building, No.12 Tan Trao Street, Tan Phu Ward, Ho Chi Minh City
* Working time: Office hours (Mon-Fri; 7:50 AM-5 PM)
* Job description:
- Domestic coil centers & trading Sales procedures
- Sales administration, sales document control
- Be a contact window between customer & company
- Communication with customers in order taking, sales related issues
- Deal with sales orders and follow up, trace production and arrange shipment
- Perform other tasks as assigned by the Managers
- Details shall be discussed in the interview
Yêu Cầu Công Việc
* Education/Certification:
- Bachelor/College Degree of Business Admistration or related background is a minimum requirement for this position.
* Knowledge/Experience:
- Freshman will be trained if you have basic Knowledge
- English communication is a must, Chinese or Japanese speaking will be an advantage.
- Having experience working in steel manufacturing will be preferred.
* Abilities and Skills:
- Good verbal and written English communication skills (both English & Vietnamese).
- Being careful, honest, flexible, reliable and detailed working.
- Microsoft Office (especially Excel), Internet-based activities.
- Chinese/ Japanese ability is preferred.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: 21 - 35
- Lương: 10 Tr - 14 Tr VND
Người sáng lập là Ông Hứa Ngọc Lâm, Ông đã đến Việt Nam hơn 20 năm. Công ty TNHH Thực phẩm Đại Phát được thành lập vào năm 2000, là công ty Thực phẩm Việt Nam với vốn đầu tư 100% Đài Loan. Phạm vi kinh doanh chủ yếu là bánh nướng các loại cho đến việc gia công thực phẩm, được tiêu thụ trong và ngoài nước. Trải qua sự nỗ lực và rèn giũa không ngừng hơn chục năm qua, Thực Phẩm Đại Phát đã gây dựng được thương hiệu ở Việt Nam, Lễ hộp của Thực phẩm Đại Phát phong phú về chủng loại, đã trở thành một trong những thương hiệu mang tính chủ lược ở Việt Nam, đồng thời giữ vững ổn định được thương hiệu và vị thế của mình, ngày một phát triển rông khắp.