Việc làm Đại Phát

Cập nhật 20/11/2024 15:57
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Đại Phát
Employee Engagement Officer/ Executive
Đại Phát
23 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Principal duties:

  • On-boarding, Off-boarding process
  • Event organization
  • Employee relation
  • HR Admin Management

Essential functions:

On-boarding and Off-boarding

  • Support the on-boarding process including Preparation for new comers, … is conducted accordingly.

Event organization

  • Support internal events: to company trip, year-end party, happy hour program, sports tournaments, monthly sports activities, and team building activities
  • Conduct monthly/quarterly employee awarding ceremony

Employee relation

  • Support & Do employee survey
  • In charge of giving benefit of Birthday, sickness, …
  • Conduct regular employees’ opinion

HR Admin

  • Ensure the relevant admin tasks are performed accordingly.
  • Other tasks are assigned by direct supervisor and/or CPO

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

*** Education:

  • College/University graduated or equivalent

*** Technical skills and experience:

  • Office tools
  • 1-2 years of work experience in Human Resources, or company event organization or employee relation

*** Soft-skills & attitude

  • Communication & interpersonal skills.
  • Negotiating skill
  • Time management skill
  • Follow up skill
  • Initiative
  • Be able to work well under pressure
  • Be a team player

*** Language skills:

  • Good at English communication

What are you waiting for? Join our international team today!

SPS is a leading technology-driven business transformation company. With our innovative Enterprise Workplace Solutions, we empower organizations to adopt hybrid work concepts to enhance productivity and flexibility. Our Technology Business Solutions bring together cutting-edge technology, deep vertical process expertise, and a diverse global workforce to support clients in their digital transformation journey and efficiently tackle their most complex challenges. Headquartered in Zurich, Switzerland, SPS operates in more than 20 countries and focuses on clients in banking, insurance and health. SPS has more than 8,500 employees and is recognized with a world-class NPS by its global client base. We act with precision, connect people to the right information, and turn data into insights for better outcomes. Discover how our dedicated team at SPS makes an impact that matters by visiting www.spsglobal.com.

1. Great Benefits:

- Competitive and performance-oriented remuneration system

- On-going training and development plan

- Promotion & bonus opportunities

- Private medical care for you and your family,

- Professional and challenging working environment.

2. Advance your career:

- We provide you with support to sharpen your skills and knowledge for further steps in your career path

- Opportunities to learn and grow through different types of training: Talent Development program, Succession planning as well as promotions or transfers.

3. Break your limits:

The innovation is a key value of SPS Vietnam. Joining our team, you are encouraged to think out of the box, cross your boundaries and improve yourself in our continuous improvement process during daily business operation.

4. Go Global:

The moment you join SPS Vietnam is the moment you take the chance to extend your horizon. You will work, cooperate and exchange your creative ideas with 7,500 employees of SPS. Our customers, which are 20% of Fortune 100, are located from around the world.

Notes:

“By applying for the job at SPS Vietnam, it is considered that Candidates agree to provide personal data for SPS Vietnam to process in accordance with the Terms and Conditions of personal data processing of candidates which are in line with Decree 13/2023/ND-CP on personal data protection.”

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa Nhà SaigonTel, Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Người sáng lập là Ông Hứa Ngọc Lâm, Ông đã đến Việt Nam hơn 20 năm. Công ty TNHH Thực phẩm Đại Phát được thành lập vào năm 2000, là công ty Thực phẩm Việt Nam với vốn đầu tư 100% Đài Loan. Phạm vi kinh doanh chủ yếu là bánh nướng các loại cho đến việc gia công thực phẩm, được tiêu thụ trong và ngoài nước. Trải qua sự nỗ lực và rèn giũa không ngừng hơn chục năm qua, Thực Phẩm Đại Phát đã gây dựng được thương hiệu ở Việt Nam, Lễ hộp của Thực phẩm Đại Phát phong phú về chủng loại, đã trở thành một trong những thương hiệu mang tính chủ lược ở Việt Nam, đồng thời giữ vững ổn định được thương hiệu và vị thế của mình, ngày một phát triển rông khắp.

Những nghề phổ biến tại Đại Phát

Bạn làm việc tại Đại Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại Phát

Đại Phát

Click để đánh giá