Main Duties:
- Develop and implement HR strategies focused on talent acquisition and retention, performance management, learning, and development
- Collaborate with management to set goals, enhance engagement, and improve retention
- Serve as a trusted advisor for employees, foster leadership, and create a positive work environment
Requirements:
• A passionate professional with a systematic approach and team management skills
• A leader strong in communication and problem-solving
• A professional with conversational-level English
• At least 3 years of experience in a similar role
Benefits:
- Full-time work in of the company’s offices (Da Nang, HCMC, Hong Kong, Cyprus.,)
- A team of 150+ people from various countries and cultures
- A low-bureaucracy environment focused on results and innovation
- Reasonable salary
Tại Frasers Hospitality, thương hiệu đặc trưng của chúng tôi về các dịch vụ đổi mới và nhiều cơ sở vật chất toàn diện đã góp phần tạo nên thành công của chúng tôi trong việc đưa Frasers trở thành một trong những công ty quản lý căn hộ dịch vụ có thương hiệu hàng đầu.
Từ những bất động sản hàng đầu tại Singapore, Frasers đã mở rộng và hiện có mặt tại các thành phố cửa ngõ lớn như: Bahrain, Bangkok, Bắc Kinh, Budapest, Thành Đô, Doha, Dubai, Edinburgh, Glasgow, Hà Nội, Hồng Kông, Istanbul, Jakarta, Kuala Lumpur , London, Manila, Melbourne, Nam Kinh, New Delhi, Osaka, Paris, Seoul, Thượng Hải, Thâm Quyến, Singapore, Tô Châu, Sydney, Thiên Tân, Bangalore, Quảng Châu, Perth, Vô Tích, Chennai.