Mô tả công việc
Objective
The Omakase Restaurant Manager will oversee the pre-opening and ongoing operations of our exclusive Omakase restaurant, ensuring the highest standards of service, quality, and operational excellence. This role will manage all aspects of the restaurant, including staff training, guest relations, and operational efficiency.
Key responsibilities
A. Pre-Opening Tasks (5 Months Before Opening)
1. Recruitment & Training:
o Collaborate with HR to hire and onboard a skilled team of service professionals and kitchen staff (if support required).
o Develop and implement training programs focusing on High-end dining experience and the unique needs Omakase and Japanese culinary/service culture.
2. Operational Setup:
o Develop and establish Standard Operating Procedures (SOPs) for all front-of-house operations.
o In charge of creating and submit annual OPEX/CAPEX as well as Business forecasting/P&L to BOM.
3. Menu & Beverage Collaboration:
o Work closely with the Head Chef and Beverage Manager to finalize the food and drink menus, with heavy focus on Cost control and Profitability.
o Assist in crafting a Sake pairing menu to complement the Omakase experience (following Head Chef guidance).
4. Procurement & Equipment Setup:
o Propose and revise OS&E checklist and submit to BOM.
B. Day-to-day Operation:
1. Customer Experience Management:
o Ensure a seamless, high-touch customer experience from reservation to post-dining.
o Handle VIP guest relations, ensuring their needs and expectations are exceeded.
2. Staff Leadership:
o Lead, inspire, and manage the front-of-house team to deliver exceptional service.
o Conduct regular training sessions to maintain high performance and service standards.
3. Operational Excellence:
o Monitor and maintain cleanliness, ambiance, and all service operations.
o Ensure compliance with food safety and health regulations.
o Support and Coordinate with the Luxury Bar outlet in Basement as per requested by BOM.
4. Financial Performance:
o Manage daily financial operations, including budget control, inventory management, expense management, and profitability monitoring.
o Analyze and report sales performance and guest feedback, implementing improvements as needed.
Quyền lợi được hưởng
- Income: Competitive, negotiable based on capability
- Statutory Social Insurance
- 13-monthly salary
- Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...
- Structured Learning and Development Program.
Yêu cầu công việc
A Knowledge 30%
1 Bachelor’s degree in Hospitality/Diploma or relevant field (or equivalent experience). 5%
2 In-depth understanding of luxury F&B operations, particularly Japanese fine dining. 10%
3 Minimum 2–3 years of experience managing high-end restaurants, preferably in same category or F&B outlet in 5 star hotels.
Experience in Omakase or Japanese dining is more preferred. 15%
B Technical Skill 40%
1 Proven ability to manage all aspects of restaurant operations, including SOP development and financial controls. 10%
2 Strong knowledge of Japanese culture, Japanese proficiency is a huge advantage (N3-N2). 15%
3 Professional English proficiency 10%
4 Excellent proficiency in POS, budgeting, and Microsoft Office. 5%
C Core Competencies 30%
1 Leadership Skills: Exceptional ability to inspire and manage a team to deliver excellence. 10%
2 Customer Focus: A keen sense of client preferences and the ability to adapt and exceed expectations. 10%
3 Adaptability: Proven adaptability to clientele demand and market changes. Indicating an attitude of eager to learn and non-stop improvement mindset. 10%
Total 100%
Yêu cầu hồ sơ
Đặt cho mình câu hỏi “Tại sao, chuỗi nhà hàng bán thịt đông lạnh của nước ngoài lại phát triển mạnh trên đất Việt mình như vậy?”
Từ những câu hỏi tại sao, cùng lòng tự hào dân tộc, thương hiệu Bò tơ Nhân Phát đã được các founder Việt bắt tay vào hiện thực hóa, nhằm mục tiêu đưa đặc sản Việt vươn xa hơn, khẳng định và nâng tầm giá trị ẩm thực Việt trong lòng tất cả mọi người.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
-
Năm 2016, nhà hàng đầu tiên mang thương hiệu Bò Tơ Nhân Phát đã chính thức có mặt trên đất Sài Gòn tại 160 Đặng Nguyên Cẩn, Phường 13, Quận 6 là câu trả lời thiết thực nhất với mục tiêu đưa đặc sản Việt vươn xa hơn, khẳng định và nâng tầm giá trị ẩm thực Việt trong lòng tất cả mọi người.
Mission
Sứ mệnh mang đến cho khách hàng trải nghiệm tuyệt vời nhất về chất lượng và dịch vụ; lan tỏa tinh thần tự hào thương hiệu Việt bằng cả trái tim. Bò tơ Nhân Phát đã và đang không ngừng nỗ lực hoàn thiện dịch vụ mỗi ngày. Đến với Bò tơ Nhân Phát, bạn không chỉ đơn thuần trải nghiệm một món ăn ngon mà còn là dịch vụ tử tế từ tâm của đội ngũ nhân viên nhà hàng. Không quá cầu kỳ nhưng vô cùng thoải mái và ấm cúng để họp mặt gia đình, bạn bè.