Việc làm Hitachi Digital Services

Cập nhật 16/12/2024 15:58
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Hitachi Digital Services
Senior Manager, Software Engineering (40001152)
Hitachi Digital Services 3.9★
36 đánh giá 60 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 8 - 9 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder orient, build và execute development strategy on information technology application solutions which serves for the wholebank and meet Bank's business requirements và development strategy

Key Accountabilities (1)
Main Responsibilities

  • Planning và orienting application development. Supervising, assigning, reviewing to ensure the quality of application operation implementation in order to achieve the goals set out in the strategy of developing information technology application solutions to serve the whole bank.
  • Orient, analyze and evaluate new technology application trends at the whole line in order to update the appropriate roadmap and standards.
  • Coordinate with business units to understand requirements và business development strategies as the basis for developing strategies for developing information technology application solutions to serve the whole bank
  • Coordinate with IT units to develop strategies for developing information technology application solutions to serve the whole bank.
  • Orienting, monitoring và supporting the implementation of investment projects, developing technology solutions to serve the whole bank

Key Accountabilities (2)
Risk management and compliance

  • Risk identification and self-assessment of the department's risks during operation, Planning to deal with risks and coordinating
  • Coordinate with related units to develop methods of measuring, assessing and mitigating risks.
  • Ensure department operations comply with internal policies, regulations, procedures, guidelines, etc. and service quality commitments (SLAs)

Other Responsibilities

  • Participate in setting standards for application solutions for the purpose of guiding and controlling in providing sustainable, flexible and effective technology solutions.
  • Participating in the development of policies, regulations, processes and guidelines on application solution development
  • Perform other tasks as directed by Manager
  • Lead members to participate in the building of the bank's organizational culture

Key Accountabilities (3)
PEOPLE MANAGEMENT

  • Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
  • Communicate team and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to team members
  • Manage team performance & provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
  • Enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching & feedback, etc.
  • Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
  • Responsible for developing talents within the team
  • Act as a role model and promote corporate culture at sub- function level
  • Understand & communicate relevant HR offerings to team members.

Key Relationships - Direct Manager
Head of Software Engineering/ CTO/ Director, Software Engineering

Key Relationships - Direct Reports
Employees under the department

Key Relationships - Internal Stakeholders
Interal units in Division and other Divisions

Key Relationships - External Stakeholders
State agencies (SBV, Technology department…); external Vendor

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • University degree or higher, majoring in finance/economics/banking/business administration/computer science

Work Experience

  • Minimum 8 years in related field
  • At least 4 years in management position

Foreign language

  • English Level 3 (TOEIC = 650 - 699) / or according to TCB's regulations in each period

Other requirement

  • Have a solid knowledge of application systems serving the operation of the whole bank
  • Experience in managing a team of more than 20 people
Khu vực
Báo cáo

Hitachi Digital Services
Hitachi Digital Services Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Hitachi Digital Services Việt Nam

Chúng tôi là Hitachi Digital Services, một doanh nghiệp giải pháp kỹ thuật số toàn cầu. Chúng tôi khai thác sự đổi mới kỹ thuật số và niềm đam mê công nghệ để cùng tạo ra các giải pháp có ý nghĩa cho những thách thức phức tạp. Nhân viên của chúng tôi là những thợ biến áp đáng tin cậy, có chuyên môn kỹ thuật sâu, tập trung vào một tương lai bền vững cho tất cả mọi người. Cùng nhau, chúng tôi đưa doanh nghiệp và khách hàng của mình từ những gì hiện tại đến những gì tiếp theo.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2008

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành


Review Hitachi Digital Services

3.9
36 review

20/11/2024
Lập trình viên tại Hà Nội

Quà tặng vào các ngày lễ. Nhiều ngày nghỉ Không áp lực công việc (GL)

20/11/2024
Lập trình viên tại Hà Nội

Chỉ trả lương đúng hạn (GL)

20/11/2024
Lập trình viên tại Hà Nội

Quyền lợi tốt, lương khá, công việc rất thú vị (GL)

Những nghề phổ biến tại Hitachi Digital Services

Bạn làm việc tại Hitachi Digital Services? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hitachi Digital Services

Hitachi Digital Services

Click để đánh giá