Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Building trust and providing excellent services to potential clients.
• Handling full-cycle of B2B Sales process from prospecting, pitching/presenting, and closing deals &
get feedback from clients.
• Acting as a contact point between the client and internal operating teams during the contract
• Implementation period to deliver the best excellent service.
• Coordinate with Operations Department to complete the service and meet the customers’ requirements.
• Contact clients to ascertain the client’s satisfaction with the service.
• Keep close relationships for retention of clients.
• Respond to termination notices & follow up on the process of the contact’s liquidation.
• Renegotiate service agreements by conducting fresh surveys/audits or educating users of the services, and introducing new services that be suitable to the client.
• Other tasks are required by the Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
· Excellent communication, presentation, and negotiation skills
· Can communicate in English
· Sales-focus, results-oriented, and a good team player who can work in a fast-paced environment
· Quick response to customers and a strong sense of customer orientation
· Proactive, positive, and self-motivated with the ability to work without close supervision
· Experienced in healthcare business development is an advantage but it’s not a must requirement - we are willing to train you.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Holiday Inn là thương hiệu khách sạn đa quốc gia, thuộc Tập đoàn khách sạn InterContinental được niêm yết trên LSE. Ban đầu là một chuỗi nhà nghỉ ở Hoa Kỳ, ngày nay nó là một trong những chuỗi khách sạn lớn nhất thế giới, với 435.299 phòng ngủ tại 3.463 khách sạn trên toàn cầu, phục vụ hơn 100 triệu đêm khách mỗi năm. Chuỗi khách sạn có trụ sở tại ba thành phố: Atlanta, London và Rio de Janeiro.