Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
-
Headcount planning, budgeting, productivity, cost, turnover, reports.
-
Coordinate in recruiting/developing/promoting of internal staffs, Supervisor to Deputy Manager/ Store Manager.
-
Technical training & evaluation for Supervisor level to Deputy Manager/ Store Manager, coordinate oversea trainings.
-
Develop/maintain store Standard Operating Procedure (SOP).
-
Implementation and follow up in store training plans and suggesting new creative ideas to the training and development team.
-
Handle disciplinary, resignation for Supervisor up to Deputy Manager/ Store Manager.
-
Propose, lead HR projects in stores.
-
Perform ad-hoc tasks and other relates assigned by Manager.
Yêu cầu công việc
-
A minimum of 3 years experiences in generalist HR position, multinational retailer with several stores in the country.
-
University degree in HR professional, Postgraduate studies in HR would be valued.
-
Initiative. Flexibility. Good people skills. Decisive and autonomous. Highly motivated and focused.
-
Customer oriented, Fulfilling all duties, Integrity, Fashion awareness, Communication, Eager for success, Pressure management, Teamwork, Developing others, Planning & Organization, Systematic thinking, innovation, Empowerment and motivation.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop your career path.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
13th month salary.
-
Full-paid annual leave & Sick leave.
-
Healthcare insurance.
-
Social insurance.
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành