Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
I. Job Purpose:
- Control the transaction records in compliance with Vietnamese and International accounting standards (VAS and IFRS), also ensure to implement the tax regulations completely as well as internal company policies
- Review the journal entries, reconcile financial statements and accounts, and ensure data accuracy
- Allocate work to team and monitor/control their performances. Lead team members to
achieve the Finance’s KPI - Ensure documentation/ data filing procedures are fully completed and followed to company
regulations
II. Job Accountabilities:
- Work and monitor one or a group of accounting staff to perform the following tasks:
- Control and book General Ledger expenses (GL Account, including but not limited to
accruals, prepaid expenses, cost of goods sold), check variance & resolve all arising issues - Manage Fixed asset’s function
- Amortization on system and prepare the breakdown by monthly basis
- Prepare tax reports requested monthly, quarterly & yearly (CIT, VAT, PIT, WHT, patent tax...) and make payments after being approved
- Prepare necessary paperwork for sending tax authorities, reconcile tax debts, and analyze
tax accounts - Prepare the VAS, IFRS reports and tax declarations for the company
- Prepare consolidated reports and perform current account reconciliation
- Train & coach to the team members and guide internal partners about new regulations,
external/internal policy. - Propose the efficient workflows to consider and prepare Company’s policies and standard
procedures relating to working position - Store the documents/ data filling fully and completely according to company regulations
- Other tasks are as assigned by line manager or above
Yêu Cầu Công Việc
- Preference to Bachelor’s degree in Accounting/Auditing/Finance or related field
- Preference to over 3 years relevant working experience
- Good experience and knowledge in accounting operations
- Able to work independently, possess a high level of responsibility and commitment
- Able to work under high pressure and tight deadline
- Good communication skills, resourceful with positive working attitude
- Read and written English skills. Familiar with Microsoft Office, spreadsheets and
accounting systems/software
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành