Mô tả công việc
- To ensure guests are provided with professional and courteous services according to New World standard
- Customer Service
- Ensures the delivery of brand promise and provides exceptional guest service at all times.
- Provides excellent service to internal customers in other departments as appropriate.
- Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
- Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
- Establishes a rapport with guests maintaining good customer relationships.
- Ensures Food and Beverage Division meets the Hotel’s targets in the areas of Guest Satisfaction Survey and Customer Audits.
- Operational
- Ensures that minimum brand standards have been implemented.
- Embraces all Touches of New World Hotel and the Food and Beverage Top 20.
- Responds to the results of the Consumer Audit and ensures that the relevant changes are implement.
- Works closely with other employees in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
- Works in a supportive and flexible manner with other departments, in a spirit of “We work through Teams”.
- Maintains par stocks of all equipment and guest supplies as required.
- Sets up venue as per guest requirement.
- Checks/ tests all audio vision equipment prior to any function.
- Places all signage for functions at proper place/ location.
- Assists to handle any last minute’s guest’s request and consults immediate Team Leader for advice or solution if encounter any difficulties.
- Ensures all linens and equipment are clean before sending to the store.
- Works closely with the Housekeeping Department to ensure cleanliness of the function venue at all times.
- Works closely with the Engineering Department to ensure the serviceability of all equipment throughout the function.
- Works closely with the Art Department in decorating the function venue.
- Have a thorough knowledge and understanding of all food and beverage outlets and cross sell whenever necessary.
- Fully conversant with all aspects of the Micros System.
- Computes bill and accepts payment as required.
- Performs the function of cashier as required.
- Verifies cash received ensuring only genuine money been collected.
- Verifies all credit cards presented by guest before to validity of the card.
- Strictly adheres to all policies and procedures issued by the Finance with regard to cashiering and cash handling.
- Personnel
- Supports the implementation of The People Brand, demonstrating and reinforcing New World Values and Culture Characteristics.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive, competitive salary
- Accommodation/Meals: Sun Home with full amenities according to 3-star hotel standards; 3 meals/day
- Transportation for receiving work/home leaves with regard to level of employees and distance from home to resort
- The benefits only at Sun Group: Suncare Insurance, entertainment mode for yourself and your family in the Sun Group’s entertainment system in country (Hon Thom/ Ba Na/ Fansipan cable car/ Sun World Da Nang Wonder...)
- Holiday/ New Year bonus. 13th month salary
- Training and development plan
Yêu cầu công việc
Required Skills
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Able to read and write English
- High School and /or Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field
- Food service experience with general knowledge of restaurant operations preferred.
Yêu cầu hồ sơ
Note: We will contact to the candidates shortlisted.
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành