BSS Group is the trusted partner for full-service eCommerce solutions. Since our establishment in 2012, BSS has become a leader in the eCommerce space, known for its cutting-edge solutions tailored for Magento and Shopify merchants. In 2024, we expanded to encompass 8 brands by acquiring On Tap and Aitoc, enhancing our expertise and serving customers in over 150 countries.
We are seeking an Account Executive to play a key impact in the launch and growth of a new business unit, driving our brand’s expansion and global impact.
Client Relationship Management
- Build and maintain strong client relationships, acting as the primary point of contact for key accounts.
- Receive and analyze client briefs to understand project requirements.
- Collaborate with internal teams to develop well-structured plans, proposals, and quotations.
- Present project proposals and deliver compelling presentations to clients.
- Address client concerns and provide solutions to ensure satisfaction and retention.
- Negotiate and close contracts with clients.
Project Management
- Oversee the planning, execution, and delivery of client projects, ensuring deadlines, budgets, and expectations are met.
- Track project progress, resolve issues, and provide updates to clients and stakeholders.
- Define SEO implementation strategies and ensure alignment with client goals.
Business Development
- Support the agency’s growth by identifying new business opportunities, developing proposals, pitching solutions, and closing deals.
Data Reporting
- Prepare comprehensive reports demonstrating ROI and the impact of SEO efforts on client goals.
- Experience: At least 2 years of experience with proven results as Account Executive/Business Development/ Project Manager. Experience in a Marketing Agency Environment & SEO knowledge is a big plus.
- Skills: Strong planning and organization skills with customer-centric mindset.
- Communication: Excellent written and verbal communication skills in English. IELTS 7.0 or above.
- Attitude: Possess a proactive, can-do attitude that motivates others and aligns with our FIRE values; willing to be a builder at an early-staged unit.
- Salary: up to 18M + commission, reviewed every 6 months
- Be among the first to shape an innovative team led by visionary and outstanding leaders.
- 5-day workweek (Monday to Friday, 8:30 AM to 5:45 PM)
- Agile working environment that respects differences and focuses on human development
- Opportunities to participate in clubs: Football, running, game, etc.
- Team-building events, picnics, and summer trips
- Scenic office on 14th, 16th, 18th, 19th, and 20th floors. Free access to tea and coffee.
- 13.5 days of annual absence (12 days in accordance with the law + 1.5 days company trip)
- Social and health insurance in accordance with the Vietnam Labor Code
- Birthday gifts, seniority allowance, course & certificate coverage
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành