Founded in 2009, Magestore is one of the long-standing technology companies providing Point of Sales (POS) solutions that enhance the in-store sales experience for retail businesses. Positioned as the #1 Magento POS in the world and with a customer-centric strategy, Magestore’s products focus on medium to large customer segments and are currently experiencing significant growth in the number of new customers needing their solutions. Currently, Magestore’s team includes many veteran experts (with over 10 years of experience and numerous Magento certifications) who are looking to find new companions to elevate the product and implement solutions for even larger customers in the future.
What we expect you to perform
Our people are key to achieving our vision and mission, so we would like to get the highest quality via our people. As a result, we expect People & Culture
Assistant to perform below tasks:
1.Talent Acquisition: Recruitment Marketing and Employer Branding
- Supporting recruitment, onboarding, learning, diversity, performance review as well as policy review
2.Employee Experience & Culture Building: Digitalize employee experience and Culture building
- Ability to and a deep commitment to creating environments people can thrive in
- Assisting project manager to optimize team’s procedure to increase the whole team’s efficiency
3.Learning and Talent Development
- Coordinating internal training programs: planning, facilitating and handling all the issues arisen; supporting trainers and trainees to ensure the success of the programs
- Using and continually developing leadership and management skills
- Having an infectious can-do attitude that inspires others and potentially holds FIRE values
Join BSS, if you
- Bachelor’s Degree required, at least 6 months of full-time working experience in any fields
- Good communication and organization skills
- Enthusiastic, enjoy working with people and flexible in resolving conflicts with others
- Computer literacy, especially Microsoft Word/Excel or Google Sheets/docs. MOS certification is a plus
- Candidates with experience in project coordination is also preferred
To be a BSSer, you will have
- Salary: 9-12M. (Review after the first 2 months and every 6 months);
- Seniority bonus, KPI bonus, birthday gift,…
- Build the core people and operational processes to increase the quality
- Be strategic and make data-driven decisions
- Trained by PMP project manager and certified solution specialists;
- Free tea & coffee & borrow books;
- Office with a great view from the 14th, 16th, 18th and 19th floor and creative workplace design (massage chair, PS5…);
- The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel…) organized by the Company;
- Monthly in-house coaching and mentor programs;
- Working hours are 5 days/week (Monday to Friday);
- Advancement opportunities are available;
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành