Mô tả công việc
Troubleshoot issues arising from Microsoft Windows, Microsoft Office and other software standards addressed in company IT policy
Set up, maintain, support and troubleshoot
Handle all POS requests and procedures
Set up, maintain, support and troubleshoot these at stores
Compile and submit monthly planning for maintenance, upgrade, replacement of old devices which are potentially broken
Others
Quyền lợi được hưởng
• Train and mentor front-of-house staff to deliver exceptional service.
• Monitor food quality, presentation, and adherence to company standards.
• Handle customer inquiries, complaints, and feedback.
• Collaborate with the culinary team to maintain high-quality food and beverage offerings.
• Ensure compliance with health and safety regulations.
• Foster a positive work environment.
Yêu cầu công việc
Core values: respect, humility, integrity, responsibility, focus, goodness
Diploma in computer science or information technology
IT background and POS knowledge is required
At least 3 years experience in similar capacity
Able to work outside standard office hours
Highly motivated, can work independent
Can work under pressure and flexibility
Yêu cầu hồ sơ
Submit CV:
19 Lê Thánh Tôn, Quận 1
Send your resume by Hoteljob.vn
If you have any questions or concerns, please contact 028 3822 6838 (HR Department)
Công ty Cổ phần Innotech Việt Nam là công ty gia công phần mềm Fintech hàng đầu tập trung vào các dịch vụ chất lượng cao để cung cấp dịch vụ phần mềm quy mô lớn tại Việt Nam. Chúng tôi có hơn 12 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực này và chuyên môn của chúng tôi bao gồm tất cả các giai đoạn thiết kế, phát triển, phân phối và triển khai các sản phẩm và dịch vụ phần mềm fintech.