Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
• Overall management for DC operations, in a strategic and cost-effective way.
• Drive and take the lead to plan, propose initiatives or suggestions for work improvement projects, and competitive value-added services to our clients
• Work proactively and closely with related business stakeholders to meet the customers’ expectations, manage project implementation and execution to achieve objectives of profit growth, and ensure KPIs met
• Ensure the operations are being managed in full compliance with company policies and lawful regulations
Supervise and control all related custom process regarding to bonded warehouse operation
• Ensure that HSSE is executed in line with Maersk initiatives at all times
• Follow up on target KPI’s and recommend process improvements and adopt lean logistics practices and a continuous improvement mindset:
• Take training/ coaching to supervisor/ workforce who under your report line
• Work in conjunction with Maersk HR for recruiting, training, warning, terminating the labor contract and paying employee interests according to Vietnam labor law
• Follow up administration issues for day by day labor requirements
• Organize and attend necessary weekly and monthly meetings with Supervisors and/or labor groups to understand and deal with any issues and to issue timely instruction on changes or improvements when required
• Ensure that KPI’s are produced in full and on time
• Strengthen team through training and development.
End results
• New customers onboarding and go-live smoothly
• Continuous improvement in operations processes
• Customers satisfaction
Accountabilities:
• Achieve KPI of operations
• Achieve the operations team’s budget & P&L
*** Working days: 5.5 days/week. No shuttle bus to transport from other provinces to the company (Thu Dau Mot, Binh Duong)
Yêu Cầu Công Việc
Education:
• Bachelor’s Degree
Professional Qualification/Certification:
• Preferably with Professional Certification
Experience:
• 3-5 years of professional experience in contract logistics/distribution center operations/Customer service
• Solid experience in managing the sizable team
• Knowledgeable in B2B/B2C and e-comm business processes.
• Strong experience in custom related.
• Analytical and strategic thinking
• Strong customer mindset
• Result-orientated, good business sense, and hands-on
• Proactive, detail-minded, and continuous improvement
• Sound negotiation, presentation, and interpersonal skills
• Proficient in using Microsoft Office, WMS, TMS
• Good English communication skills (verbal & written)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác: Phone allowance
- Thời gian thử việc: - 2 months
- Cơ hội huấn luyện: On-job training
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: - 5.5 days/week
- Phúc lợi:
Social Insurance as law
Private health insurance, 24/24 insurance
13th salary & bonus
- Ngày nghỉ: Paid leave: 15 days Annual leave, 07 days sick leave, 25/12 & 31/12
- Lương: Cạnh tranh
KDI Education được thành lập với mong muốn giúp mỗi cá nhân và tổ chức phát triển một cách toàn diện. Là đơn vị đào tạo tiên phong tại Việt Nam, chúng tôi mong muốn góp phần thúc đẩy sự chuyển đổi của Giáo dục Việt Nam để bước vào cuộc cách mạng công nghiệp lần thứ 4.
Tại KDI, chúng tôi tin rằng cuộc cách mạng công nghiệp lần thứ 4 sẽ mang đến những đổi thay to lớn cho công việc và cuộc sống của tất cả mọi người. Các chuyên gia hàng đầu thế giới đều chỉ ra rằng, cách giáo dục truyền thống sẽ không đủ để giúp học sinh sẵn sàng cho sự thay đổi này, mà cần những cách tiếp cận và phương pháp giáo dục mới thì mới để giúp mỗi cá nhân có khả năng làm việc và thích ứng với tương lai.
Review Giáo dục KDI
Tệ, công ty toàn độc tài không biết coi trọng ý kiến và đánh giá nhân viên để tiếp thu sửa đổi gì hết. Trình độ chuyên môn thì không có
Công ty tạo điều kiện cho những người chưa có kinh nghiệm