NANOCO GROUP ★ 1.5

Khánh Hòa
500 - 1.000 nhân viên
Điện / Điện tử / Điện lạnh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại NANOCO GROUP

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Marketing/ Truyền thông

Việc làm NANOCO GROUP

Cập nhật 13/01/2025 18:03
Tìm thấy 12 việc làm đang tuyển dụng
NANOCO GROUP
Senior Officer, IT Operations (40001120)
NANOCO GROUP 1.5★
2 đánh giá 215 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The Senior Engineer, IT Operation is responsible for daily operating IT infrastructure/applications/services, ensuring all services meet SLAs committed to business; deploying and integrating infrastructure systems from small to large, from simple to complex to meet all the needs of the bank's IT infrastructure service provision.

Key Accountabilities (1)
Main Work

  • Perform operational tasks: Monitor, run, and report the daily operation, troubleshoot problems and escalate to L3 in case the actions required are out of domain of L1, L2.
  • Understand the monitoring indicators of IT infrastructure/applications/services and hands-on to resolve any abnormalities.
  • Coordinate with other functions in the IT infrastructure services to run the operation of the systems, as a basis for the efficient and stable operation of services.
  • Execute operation activities following guildlines, procedure, process, and framework.
  • Standardize, build, and perform overall IT operation solutions for IT infrastructure, applications and services.
  • Coordinate with relevant units to timely recover services/systems, investigate the root cause, propose resolution, and implement the solution.
  • Communicate IT incidents internally.
  • Responsible for finalizing and communicating the Incident Report.
  • Provide L1, L2 support for IT infrastructure services within the defined SLAs, and continuously try to reduce the number of support request.
  • Continuously find any opportunity to apply automation on IT operation, minimizing human mistakes to the fullest.
  • Apply changes on Production environment, including On Prem and Cloud.
  • Deploy and integrate infrastructure systems from small to large, from simple to complex to meet all the needs of the bank's IT infrastructure service provision.
  • Report periodically to the Operation Director.

Key Accountabilities (2)
Risk Management And Compliance

  • Identify risks and coordinate with relevant units to propose methods to measure and minimize risks in operations.
  • Ensure that team members fulfill their commitments on service quality and comply with the Bank's regulations and policies.

Key Accountabilities (3)
Maintain a Stable Operation System

  • Daily check on operation outcome and resolve any abnormalities.
  • Oversee the maintenance tasks for IT systems (archive, back-up, restore, etc.).
  • Proactively propose solutions (scale out, scale up, etc.) to serve the business plan and the system growth.
  • Proactively provide statistics on infrastructure resource, transactions, users growth, etc.
  • Take over the systems from the Bank's strategic projects to put into operation as defined framework.
  • Execute DRP following the defined plan.
  • Run end-of-day of operation system (T24, Card, Kondor, DWH, etc. if any).

Key Relationships - Direct Manager
Operation Director

Key Relationships - Direct Reports
Officers and employees

Key Relationships - Internal Stakeholders
Departments in IT and business

Key Relationships - External Stakeholders
Service Provider Partner

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • Graduated from university majoring in IT or electronics and telecommunications.

Work Experience

  • Have worked in the IT field for at least 5 years.
  • At least 5 years of experience in IT Infrastructure/Application/Service operation và monitoring or in large organizations, especially banks.

Foreign language

  • English, according to TCB's regulations in each period.

Other Requirements

  • International Certificate of System.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô A CN22-03 KCN Ninh Thủy, Phường Ninh Thủy, Thị xã Ninh Hoà, Tỉnh Khánh Hòa, Việt Nam

Được thành lập từ năm 1991 cho đến nay, NANOCO GROUP tự tin có thể đáp ứng tốt mọi nhu cầu của Quý khách hàng về ngành hàng thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng. Trải qua nhiều thử thách và liên tục gặt hái các thành công to lớn trong nhiều năm liền, Công ty đã để lại dấu ấn khó phai trong trái tim của toàn thể cán bộ công nhân viên - đại gia đình Nanoco, đồng thời có thể tự hào và khẳng định vị thế là nhà phân phối Thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng hiện đại hàng đầu tại Việt Nam.

Mạng lưới hoạt động kinh doanh

Mạng lưới hoạt động của Công ty rộng khắp cả nước, trải dài từ Bắc vào Nam. Hoạt động ở tất cả Quận, Huyện, Tỉnh và Thành phố trong cả nước.

Lĩnh vực hoạt động

  • Sản xuất, kinh doanh, phân phối thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng, nội thất cao cấp
  • Vận tải hàng hóa bằng đường bộ
  • Kho bãi và lưu giữ hàng hóa
  • Và các lĩnh vực hoạt động khác.

Review NANOCO GROUP

1.5
2 review

17/12/2024
Quản lý tại Hồ Chí Minh

Cty chỉ phù hợp cho người trình độ thấp, làm lâu năm đươc đề cử lên từ từ (RV)

05/06/2024
Chuyên viên tài trợ thương mại tại Khánh Hòa

Lãnh đạo công ty còn non trẻ, thiếu kinh nghiệm thực tế, không chịu nhìn nhận thực tế. (rw)

Những nghề phổ biến tại NANOCO GROUP

Bạn làm việc tại NANOCO GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NANOCO GROUP

NANOCO GROUP

Click để đánh giá