Mô tả công việc
- Lead all sample development activities
- Build up good relationship with buyers and suppliers
- Understand market latest situation
- Manage Work planning for the department
- Monitoring the progress and quality of the work in the merchandising team
- Manage customer's documentation
- Manage buyers expectation
- Quantity: 3 slots
Yêu cầu công việc
- Having 3- 5 years of experience as Merchandiser in Garment Companies
- Under 32 years old
- Having working experience with GAP brand is a strong plus
- Have strong ownership: high responsibility, high commitment & result-oriented
- Be a good team player among the management team who can work well and communicate effectively with all other departments
- High standard of written and spoken English is required
- Only receive Vietnamese Staff
- Only receive CV in English
***BENEFITS:
- Attractive salary based on candidate's qualifications and experience
- Other policies under the Labor Code of Vietnam (social insurance, unemployment insurance)
- Friendly, motivated and dynamic working environment.
- Good career path development. Opportunity to work for one of biggest apparel vendors over the world.
Quyền lợi được hưởng
Good career path development. Competitive & attractive salary based on candidates qualifications.
Đào tạo
Opportunity to work for one of biggest apparel vendors over the world.
Hoạt động nhóm
12 annual leave days, public holidays according to Vietnamese Labor Law.
Ngân hàng TNHH một thành viên HSBC (Việt Nam) (HSBC Việt Nam) là một ngân hàng con thuộc sở hữu 100% của ngân hàng Hồng Kông và Thượng Hải. HSBC Việt Nam cũng là ngân hàng 100% vốn nước ngoài đầu tiên đồng thời đưa chi nhánh và phòng giao dịch đi vào hoạt động tại Việt Nam.
Mục tiêu của chúng tôi là trở thành ngân hàng quốc tế đứng đầu thế giới và được ưu ái nhất.Mục đích của chúng tôi là hiện diện ở nơi có tăng trưởng, kết nối khách hàng với cơ hội. Chúng tôi hỗ trợ các doanh nghiệp tăng trưởng và các nền kinh tế phát triển thịnh vượng, giúp mọi người thực hiện hy vọng, ước mơ và biến tham vọng thành hiện thực.Chúng tôi đã phát triển một chiến lược dài hạn phản ánh mục đích và lợi thế cạnh tranh của chúng tôi.
HSBC ra đời từ một ý tưởng giản đơn - một ngân hàng địa phương phục vụ các nhu cầu quốc tế.HSBC được đặt tên theo thành viên sáng lập, Ngân hàng Hồng Kông và Thượng Hải, được thành lập vào năm 1865 để tài trợ cho giao thương đang phát triển giữa châu Âu, Ấn Độ và Trung Hoa.