We're seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you'll leverage your expertise in Dynamics 365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience.
You Will
- Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
- Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
- Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
- Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues.
- Provides feedback on how to improve automated tools.
- Follows processes provided by the business
- Proficient in English (4 skills)
- Available to work night shifts (on-site at the company, shift hours: 20:00 - 5:00 or 23:00 - 8:00)
- At least 3 months of experience in the IT industry is a must
- Customer service mindset
- Competitive salary depending on experience (For junior-level positions, the gross salary ranges from 20 to 22 million, plus, the night shift allowance may lead to a gross monthly salary of over 25 million, depending on your performance in the interview. For senior-level positions, the salary is open to negotiation)
- Salary at 100% during the probationary period
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
- 30% allowance on gross salary (If the working hours fall between 22:00 and 6:00, they can be counted toward the night shift allowance) + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
- Annual Health Checkup
One Arrow Consulting Group (OAC) là Công ty tuyển dụng quốc tế có trụ sở tại Hồng Kông từ năm 2014. OAC Group hiện có chi nhánh tại Singapore, Thái Lan và Việt Nam. Chuyên môn của chúng tôi là tuyển dụng cho ngành bảo hiểm, y tế & chăm sóc sức khỏe, tài chính và quản lý tài sản, bán lẻ, và dịch vụ doanh nghiệp. Các chuyên gia tư vấn (consultant) của OAC được đào tạo chuyên nghiệp, bài bản theo từng thị trường, phát triển mạng lưới khách hàng và ứng viên phù hợp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm theo quy định Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
- Teambuilding, du lịch hè, hoạt động gắn kết hàng tuần và các hoạt động thú vị khác.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 08/02/2017
Mission
Chúng tôi nỗ lực trở thành chuyên gia thị trường và cùng với thái độ khiêm tốn nhưng chuyên nghiệp, chúng tôi trở thành công thức then chốt cho sự thành công của chúng tôi. Mục tiêu của chúng tôi là tạo ra giá trị cho cả Khách hàng và ứng viên một cách đơn giản, hiệu quả và hiệu quả.