Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor

Kiên Giang
500 - 1.000 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor

Dịch vụ khách hàng
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
An ninh - Bảo vệ
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Giáo dục

Việc làm Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor

Cập nhật 01/12/2025 20:45
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor
Front Desk Attendant/ Nhân Viên Lễ Tân
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 25/04/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/05/2024
Hình thức: Part-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Mũi Ông Đội, Phường An Thới, Thành Phố Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang

Các ca làm việc

2 ca

Mô tả công việc

• Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity

• Registers and rooms all arrivals according to established procedures

• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

• Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation

• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received

• Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange

• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

• Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times

• Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Accor Loyalty programs.

• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist

• Is familiar with other Accor hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Accor hotel

• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service

• Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

• When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival

• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read fax, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

• Maintains exemplary department standards of behavior and appearance and attitude as expected in Premier Village Phu Quoc

• Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state all times

• Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of A/Club member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard

• Conversant with emergency evacuation and fire procedures for relevant department

• Perform any other task assigned based on the hotel needs or requirements.

Yêu cầu công việc

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Able to read and write English

• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA

• High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

• 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience

Quyền lợi được hưởng

Full Salary & monthly Service Charge in probation period.

Support to relocation allowance by ranks.

Home Visit allowance.

Supported housing staff with full amenities and entertainment area.

Support shuttle bus to Hotel.

Support for full meals during the work shift and day off.

Uniforms are provided according to Hotel standards.

International working environment, joining training courses according standard of AccorHotels.

Insurance according to the provisions of Labour law

Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor
Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Mũi Ông Đội - Phường An Thới - Đảo Phú Quốc - Tỉnh Kiên Giang

PREMIER VILLAGE PHU QUOC RESORT - ĐƯỢC QUẢN LÝ BỞI ACCORHOTELS Tọa lạc tại Mũi Ông Đội – phía Tây Nam đảo Ngọc Phú Quốc, Premier Village Phu Quoc Resort có vị trí độc tôn ở châu Á: nước biển trong vắt, cát trắng mịn, đá khổng lồ, sườn đồi tuyệt đẹp và rừng nguyên sinh đẹp như mơ. Khu nghỉ dưỡng được thiết kế bởi các nhà thiết kế hàng đầu thế giới. Nơi đây có nhiều tiện ích hàng đầu: chuỗi nhà hàng với sức chứa lên đến 1.000 người, spa cao cấp, câu lạc bộ giải trí hiện đại, khu nhà hàng dành cho những bữa tiệc sang trọng... Đặc biệt, khu nghỉ dưỡng có hồ bơi không lối vào với chiều dài hơn 300m và diện tích 8.000m2 và bán đảo nối liền bờ biển phía đông với bờ biển phía tây.


Những nghề phổ biến tại Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor

Bạn làm việc tại Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor

Premier Village Phu Quoc Resort managed by Accor

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo