Mô tả công việc
GOAL
The primary objective of the role is:
Deliver WOW experience
Pursue 4P’s quality excellence. Always looking for the opportunity to deliver the WOW moment to the guest. Engage our service and guests and strengthen guest loyalty.
Build up the team
Focus on the partner‘s development and generate a sufficient training plan. A good leader makes pepple
Build up the team who has strong passion/commitment for 4P’s quality excellence.
Inspiring the team member with a Vision/Mission statement. Be the role model to perform
THE DELIVERABLES
Quality Excellence
Be responsible for the store KPI. Consistently tracking the store performance, find out any “Not working” and take the collective countermeasure.
Strict management for food safety hygiene control.
Pursue 4P’s service standard/manuals. Make sure our partner delivers the service as 4ps standard and serves dishes in the best condition in the store operation.
Implement routine food quality check to make sure maintaining standard taste and presentation.
Commitment for food quality excellence. Serve dishes in the best condition with the right quality and right communication.
Pursue looking for the knowledge to uplift our service quality. I.e, Drinks (Wine) , Food, System APP
Deliver the wow dining experience to the guest. Encourage any touching point with guests and strengthen the connection. Deliver the memorable experience beyond the guest’s expectation.
Maintain the store ambience/ environment. Secure the guests safety as well as maintain excellent ambience
People development and training
Pick up potential candidates for the store people pipeline and make sufficient training and promotion plans.
Ensure interview, selection for all newcomers
Ensure skills partner for key positions
Make sure all teams are executing training on time for all positions
Sustainable Business development
Partner roster management: Expect the sales focus and arrange the roster to secure the profit with COL control as well as to maintain 4ps quality.
Manage expenses for ordering/purchasing to secure profit.
Stock control, inventory management, manage the COGS with safety level and export the right result on the inventory
Secure sustainable business development and make sure the store is operating with profitable conditions.
Be the owner of the store P&L
Yêu cầu công việc
Have strong leadership, management and problem solving skills
Advanced level in English (Speaking & Writing)
Work experience in Manager or Supervisor level in Food & Beverage field (Hotel/ Restaurant/ Fast food chain), high service quality.
Outstanding customer service mindset
Empathy with our vision
Culture fit (Omotenashi, Authenticity, Kaizen, Compassion)
Being independent, proactive, patient, high responsibility and willing to work under high pressure
Commit to the goals of leading and coaching people
Work experience in Manager or Supervisor level in Food & Beverage field (Hotel/ Restaurant/ Fast food chain)
Have Passion for Culinary
Quyền lợi
Private healthcare insurance
Competitive salary & performance based bonus
13th month bonus
Special internal discount (50%) for brands of Pizza 4P‘s, Ippudo, About Life Coffee, etc
15 annual leave days per year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-20 01:55:03
Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm gường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành