Mô tả công việc
Descriptions:
- Assign staffs to shifts, and collaborate with other staffs to get ready service. Inspect the prep work before serving time.
- Control all restaurant personnel who provide customer care.
- Execute the work as a service staff member directly in certain circumstances.
- At the conclusion of the shift, review all the work and, if necessary, completely hand it on to the following shift or the restaurant manager.
- Coaching & Training staff the necessary customer service skills
- Oversee the equipment used in restaurants, such as the tables, chairs, glasses, cups, and other instruments; perform cashiering, money collection, and reporting as necessary.
- Maintain standards for service quality, food safety, and hygiene.
- carry out additional assignments from supervisors.
Yêu cầu công việc
Qualification:
- Possess a professional diploma in tourism, foreign languages, bartending, or a related industry.
- A minimum of one year in a similar role in the restaurant/hotel industry.
- English communication skills
- Posses managerial abilities
- Possess a forward-thinking attitude, be diligent, and be able to work in shifts.
Quyền lợi được hưởng
Salary & Benefit:
- Negotiable salary pay plus the service price (SVC)
- Working time: 8 hours per shift, 4 days off per month
- Free parking and shift meals
- Take full advantage of social, health, and unemployment insurance
- After probation, annual leaves day.
- There are holidays, birthdays, and funerals.
- Thirteenth-month salary
- Periodic health check as prescribed
- Bonuses for top performers on a quarterly, yearly, and prescribed Tet holiday basis
- Tet gifts for kids and the Mid-Autumn Festival
- Incentives for using internal services at Meritel Hanoi
Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm gường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành