Mô tả công việc
- Defect list, maintained outlet equipment, and connected with Engineering team to fix the area.
- The defect list is updated weekly with F&B and monthly with Engineering.
- In charge of inventory operation equipment (table, chair, lazy, stage, sofa).
- Plan for the event with 150+ pax.
- Plan for multiple events and multiple function rooms on the same day.
- Do BEO meetings with BQM or if BQM is not in shift and notify any special function or organizer.
- Support to advise S&M then create a layout available with kind of events.
- Take responsibility in charge of function, layout set up and handle with organizer.
- Arrangement and give assignments for all CLs and permanent staff service for function.
- Solve the problem if happens in the function.
- Ensure all store and banquet offices are clean and clear.
- Check out all banquet locations after the function to ensure it clean and clear.
- Inventory all kinds of equipment and report monthly.
- Go meeting with all the outlets and organizers if BQM is not on shift.
- Ensure all environments of banquet good smell and higher fire protection.
Quyền lợi được hưởng
- Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance.
- 24/24 Accident Insurance
- Bonus on Public Holidays
- Duty meal.
- Free uniform distribution and laundry.
- Free parking area for employees.
- Monthly service charge and periodic health check.
- Professional and friendly working environment.
- Training and development program.
Yêu cầu công việc
- Diploma in Hotel Management or related field.
- 1-2 years of working experience in the same position at Hotels.
- Quite good communication in English.
- Hardworking, eager to learn and proactive in work.
Yêu cầu hồ sơ
- Email: hrrecruitment.saigon(a cong)maihouse.com
- Scan QR code on poster
- Send directly at the hotel: No. 1 Ngo Thoi Nhiem Street, Vo Thi Sau Ward, District 3, HCMC
Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm gường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành