Mô tả công việc
- To clean and maintain guest rooms to hotel standards, guest corridor and service pantry to the standard set by the hotel.
- To restock service areas and pantries with linen, amenities and other service requirements.
- Organize equipment for daily tasks, including trolley, personal equipment & chemicals.
- Collect daily allocations of rooms and keys.
- Ensure worksheet is kept up to date throughout shift, and keys are signed out & kept securely.
- Room Attendants will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the hotel’s policies and procedures, ensuring that a high level of service is maintained.
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- 1 year of experience in a similar role.
- Intermediate English communications is preferred.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP Đầu tư Du lịch Eurowindow Nha Trang thuộc Eurowindow Holding là chủ đầu tư của khu nghỉ dưỡng Radisson Blu Resort Cam Ranh, với 250 phòng khách sạn và 36 biệt thự cao cấp cùng nhiều tiện ích phụ trợ tiêu chuẩn 5 sao như Trung tâm hội nghị, khu spa và dịch vụ giải trí, thư giãn sang trọng. Khu Resort chất lượng 5 sao này được quản lý bởi thương hiệu uy tín, danh tiếng của Tập đoàn Carlson Rezidor Hotel Group sẽ mang đến cho du khách cơ hội trải nghiệm dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp 5 sao quốc tế tại Việt Nam.