Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
- Behaves and acts in an exemplary fashion, embodying the brand mindset
- Ensures that guests' stay at the hotel runs smoothly, helping to provide guest satisfaction at all times thanks to his/her thorough knowledge of the hotel
- Ensures the respect of procedures and hygiene and safety standards
- Manages and motivates front office teams in line with the brand's recommended behavioral guidelines, in order to provide personalized high quality guest services
- Manages headcount and organization for optimum efficiency in compliance with legislation
- Helps the department meet its targets
- Helps increase hotel revenue through his/her sales efforts
- Is regularly available in the hotel lobby and reception
- Develops high quality relationships with guests, from the moment they arrive and throughout their stay, in order to encourage loyalty
- Anticipates guests' needs and takes them into consideration
- Handles any guest complaints that are not settled directly by members of the team
* ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
- Ensures that invoicing and cash operations procedures are respected
- Updates dashboard charts (revenue, occupancy rates, average room rate, activity forecasts, headcount planning, etc)
- Draws up the annual budget for the department, analyses result and implements any corrective actions required
- Manages the department's headcount for optimum efficiency
- Makes sure that norms, standards and indicators are properly implemented and carries out regular checks. Suggests improvements if necessary
- Trains the team to use the appropriate sales pitches and supervises implementation- Bachelor's degree in hospitality management, Tourism Management, or a related field.
- At least 3-5 years of experience in a front office managerial position or equivalent role at a 4- or 5-star hotel.
- Good English communication skills (additional foreign languages are a plus).
- Strong leadership, management, and staff training skills.
- Excellent problem-solving and decision-making abilities.
- In-depth understanding of international hotel service standards.
- Proficient in hotel management software (Opera PMS) and office computer skills.
- Other requirements:
+ Good appearance and professional demeanor.
+ High sense of responsibility and ability to work under pressure.
+ Flexible working hours (willing to work on weekends and holidays).
RADISSON DANANG là Khách sạn tiêu chuẩn quốc tế được quản lý với tập đoàn quản lý khách sạn quốc tế Radisson với hơn 1400 khách sạn trên toàn thế giới.
Nằm trong khoảng cách đi bộ đến Bãi biển Mỹ Khê, Khách sạn Radisson Đà Nẵng tự hào có vị trí thuận tiện cách Sân bay Quốc tế Đà Nẵng (DAD), Cầu Rồng và Bán đảo Sơn Trà vài phút. Các phòng của chúng tôi có tầm nhìn toàn cảnh ngoạn mục ra đại dương, thành phố và những ngọn núi xung quanh. Luôn kết nối với bạn bè hoặc các cuộc họp của bạn bằng Wi-Fi miễn phí và các thiết bị sạc.
Hãy tự thưởng cho mình một ngày spa thư giãn, nơi bạn có thể tìm thấy sự thư giãn hoàn toàn với một loạt các liệu pháp chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp. Giữ gìn vóc dáng tại trung tâm thể dục của chúng tôi và đi bơi trong hồ bơi vô cực trên sân thượng của chúng tôi. Nâng cao ngày mới của bạn với cocktail giải khát và một số món ăn nhẹ tại Vivid Bar, nằm trên tầng 21. Dịch vụ trợ giúp đặc biệt và phòng 24 giờ của chúng tôi đảm bảo lịch trình du lịch của bạn được đảm bảo an toàn. Chúng tôi cũng cung cấp nhiều lựa chọn ăn uống nếu bạn muốn có một bữa ăn ngon cách phòng của mình vài bước chân.
Những nghề phổ biến tại RADISSON DANANG
Bạn làm việc tại RADISSON DANANG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn