Mô tả công việc
Description
Were seeking some Customer Support Agents (Part-time) to assist in providing email customer support and customer queries from around the world.
Successful candidates will join our team to assist in answering questions, troubleshooting, replicating customer experiences, and escalating queries when required. Agents should be capable of providing answers to both simple and complicated questions in a timely manner.
The position demands an excellent standard of customer service, good English writing skills, and a high level of customer satisfaction.
Expectations
- Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication via email/chat or other support channels;
- Identify and assess customer's needs to achieve satisfaction;
- Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
- Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution;
- Meet personal/teams targets;
- Keep records of issues/problems for further investigation from functional teams;
- Follow communication procedures, guidelines, and policies;
- Work with managers on customer feedback.
Yêu cầu công việc
Requirements
- Excellent English skills, especially in writing and reading (no English certificate is required but English level should be equivalent to IELTS 6.5/TOEIC 850 and up);
- Good computer skills (familiar with MS Office & Google applications);
- Familiar with smartphone/ mobile device/mobile applications;
- Excellent interpersonal skills;
- Attention to detail and desire to learn;
- High sense of responsibility and enthusiasm;
- Ability to work independently and in a team;
- Flexible, adaptable to new changes;
- College students and freshmen are preferable;
- For those who have outstanding performance after 3 months, we may extend the contract for full-time employment.
Working time
- Operating hours: Monday through Sunday.
Part-time: 4 shift/week
- 12AM - 6AM
- 6AM - 12PM
- 12PM - 6PM
- 6PM - 12AM
- Required to work 24 hours across the week, including one overnight shift (6 PM - 12 AM). Shifts can be scheduled around agent availability but candidates with open schedules are preferred.
Quyền lợi được hưởng
Benefits
- Attractive benefits (PT: 39,000 - 50,000 VND/hour);
- International, fun, and professional working environment;
- Continuous training to fully develop your potential;
- An open and honest culture where people are valued, treated fairly, trusted, and empowered;
- Flexible working hours;
- Nap room for a quick rest;
- Laptop/computer and other equipment is provided;
- Free in-house gym and game room for everyone: We love board games, video games, PS5, ping pong, football tables, and VR games;
- In-house classes: Yoga and BJJ;
- 200% pay on holidays and 300% on Tet.
Tập Đoàn SGS là tổ chức hàng đầu thế giới trong lĩnh vực Giám định, thử nghiệm, thẩm tra và chứng nhận. SGS là biểu tượng toàn cầu cho chất lượng và sự chính trực với hơn 75.000 nhân viên bao gồm các nhà khoa học, kỹ sư, bác sĩ, nhà hóa học, chuyên viên đánh giá và giám định viên. SGS hoạt động qua mạng lưới gồm trên 1500 văn phòng và phòng thí nghiệm trên toàn thế giới. Tại Việt Nam, SGS đã cung cấp các dịch vụ chất lượng, uy tín, độc lập mang tính quốc tế từ năm 1989. Các dịch vụ hỗ trợ cho các doanh nghiệp Việt Nam tiếp cận và khẳng định danh tiếng trên thị trường quốc tế. Vào tháng 9 năm 1997, SGS Việt Nam trở thành Công ty giám định Độc lập Quốc tế đầu tiên được cấp giấy phép thành lập công ty 100% vốn nước ngoài ở Việt Nam. Hiện nay, SGS có hơn 600 nhân viên chuyên nghiệp và năng động làm việc tại các văn phòng trên toàn lãnh thổ Việt Nam, cung cấp những kỹ năng tinh thông ở mức độ cao trong lĩnh vực Giám định, Chứng nhận, Thử nghiệm bằng việc sử dụng những trang thiết bị thí nghiệm tinh vi nhất sẵn có ở Việt Nam
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định hiện hành, BH sức khỏe tự nguyện
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Party
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập từ năm 2007
Mission
- Trong quá trình phát triển, chúng tôi đã không ngừng nỗ lực cải thiện và nâng cao chất lượng dịch vụ nhằm tối đa hóa lợi ích của khách hàng. Cùng với đó, chất lượng đội ngũ nhân viên, chuyên viên luôn là nguồn tài sản quý giá nhất mà chúng tôi rất trân trọng
Review SGS
Chế độ phúc lợi tốt, áp lực công việc cao
Chế độ phúc lợi công ty tốt, áp lực công việc cao